菜單

11/26/2018

האמירה השישים ותשע

קול של אלוהיםהאמירה השישים ותשע

כאשר רצוני יצא לאור, אני אגרש מיד כל מי שיעז להתנגד לו וכל מי שיעז למתוח עליו ביקורת או להטיל בו ספק. כיום, כל מי שלא פועל לפי רצוני וכל מי שמבין לא נכון את רצוני יושלך ויסולק מן המלכות שלי. במלכות שלי אין אף אחד אחר – כולם בניי, אהוביי, ובני אדם שמתחשבים בי. יתר על כן, הם אלה שפועלים לפי דבריי ואשר מסוגלים למלוך בשמי ולשפוט את כל האומות ואת כל העמים. יתרה מזאת, הם קבוצה של בנים בכורים שהם תמימים ומלאי חיים, פשוטים ופתוחים, ישרים וחכמים. אתם מרצים את רצוני, ומה שברצוני לעשות מתגשם בכם, ללא טעויות, בפתיחות ובגילוי גמורים. התחלתי לזנוח את בני האדם בעלי הכוונות והמטרות השגויות, ואני אפיל אותם בזה אחר זה. אשמיד אותם בזה אחר זה כדי שלא ישרדו לא ברוח, לא בנפש ולא בגוף.


עליכם להבין שמה שהיד שלי עושה – תמיכה בעניים, טיפול בבני האדם שאוהבים אותי והגנה עליהם, הצלת הבורים והקנאים שלא מפריעים לניהול שלי, הענשת בני האדם שמתנגדים לי והענשת אלה שלא משתפים איתי פעולה באופן פעיל – כל הדברים הללו יאושרו בזה אחר זה לפי דבריי. האם אתם אוהבים אותי באמת ובתמים? האם אתם משקיעים מאמצים למעני בנאמנות? האם אתם מקשיבים לדבריי ופועלים על פיהם? האם אתם יוצאים נגדי או שאתם תואמים אותי? האם הדברים האלה ברורים לכם בדעתכם? האם אתם יכולים לשאת באחריות על הדברים שאמרתי בזה אחר זה? אם אתם לא יכולים לעשות זאת, אתם עוסקים בחיפוש בהתלהבות אך לא מבינים את רצוני. אדם כזה יפריע לניהול שלי בקלות רבה ויבין את רצוני באופן שגוי. אם לאדם כזה תהיה כוונה רעה לרגע אחד, אני אגרש ואשמיד אותו.

זאת מפני שאין סוף למסתורין שבי, והוא בלתי נתפס. אגלה את המסתורין לבני האדם בהדרגה, על פי התוכנית שלי. כלומר אגלה אותו לבניי הבכורים. באשר לחסרי האמונה ואלה שמתנגדים אליי, אני פשוט אניח להם להתקדם עם הזרם, אך בסופו של דבר, עליי לגרום להם להבין שאני שיפוט מלכותי. חסרי האמונה של היום יודעים רק את מה שמתרחש לנגד עיניהם, אך הם לא יודעים את רצוני. רק בניי האהובים יודעים ומבינים את רצוני. אני מתגלה בפני בניי בגלוי, אך עבור השטן, אני שיפוט מלכותי, ואני לא נסתר כלל. כיום, רק בניי הבכורים ראויים לדעת את רצוני – אף אחד אחר לא כשיר לכך – וזה מה שהסדרתי מראש לפני הבריאה. הסדרתי כראוי בשלב מוקדם מי יבורך ומי יוכה. הייתי ברור לגבי זה, והיום הדבר כבר בא לידי ביטוי באופן מלא: המבורכים החלו ליהנות מברכותיהם, ואילו אלה שהוכו החלו גם הם לסבול מאסונות. מי שלא רוצה לסבול מכות יסבול בכל זאת, מפני שזה מה שהסדרתי, וזה מה שידיי הורו בצווים המנהליים שלי. איזה מין אדם בדיוק מבורך, ואיזה מין אדם מוכה? כבר גיליתי את הדברים הללו. זו לא תעלומה עבורכם – הדבר גלו. מי שמקבל אותי אך כוונותיו שגויות, מי שמקבל אותי אך לא עוסק בחיפוש, מי שמכיר אותי אך ממרה את פי, מי שנוקט רמייה ובגידה כדי להונות אותי, מי שקורא את דבריי אך פולט שליליות, מי שלא מכיר את עצמו, מי שלא יודע מה מהותו, מי שחושב שהוא עצמו נפלא וחושב שהוא הבשיל (דוגמה לשטן) – אלה הם מושאי המכה. מי שמקבל אותי ומי שכוונתו מופנית אליי (אם הוא יגרום להפרעות, לא אזכור את העבירות שלו, אך הכוונות שלו חייבות להיות נכונות, והוא תמיד חייב להיות זהיר וקפדן ולא מופקר); מי שטהור; מי שפתוח; מי שישר, מי שאף אדם, דבר או עניין אחר לא שולט בו; מי שמראהו כמראה של ילד, אף שהוא בוגר בחיים; מי שנמנה על אהוביי – אלה הם מושאי הברכה שלי. כעת, כל אחד יתפוס את מקומו הראוי על פי מצבו. אתם תדעו אם אתם מבורכים או מוכים – אין צורך שאומר זאת במפורש. מי שמבורך צריך לעלוץ ולהיות מאושר, ואילו מי שעתיד לסבול מכה צריך להיות שרוי במצוקה. ידי היא זו שקבעה את שני גזרי הדין, אך אני לא אשם. האשמה נעוצה בהיעדר שיתוף הפעולה הפעיל שלכם איתי ובכך שלא הבנתם שאני אל שמחפש את לב לבו של האדם. היא נעוצה במה שקבעתי מראש ובתכסיס הקטנוני שלכם שבגללו פגעתם בעצמכם. אתם האשמים! הנפילה שלכם אל השאול היא לא התעללות בכם! זה הסוף שלכם; זו התוצאה שלכם!

הבנים הבכורים המבורכים! עלו במהירה להריע לי! עלו במהירה לשבח אותי! מעתה ואילך, לא תהיה עוד מרירות, לא יהיה עוד סבל, והכל יהיה בידינו. אני אוהב את כל מי שתואם אותי, ובני האדם האלה לא יהיו נתונים לסבל כתוצאה מאסון. יהיה אשר יהיה רצונכם, אמלא אותו (אבל הוא לא יכול להיות שרירותי). זוהי עבודתי.
  לדעת יותר
כנסיית האל הכול יכול - ישועת הממלכה
האל הכול יכול - ביאת המשיח

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה