菜單

11/19/2018

האמירה המאה ושש

אלה שאינם יודעים את דבריי, אלה שאינם מכירים את אנושיותי הרגילה ואלה שקוראים תיגר על אלוהותי יושמדו כולם ללא זכר. איש לא יהיה פטור מכך – כולם חייבים לעבור את זה כי זהו הצו המנהלי שלי וזהו הסעיף המחמיר ביותר בצו.
אלה שאינם יודעים את דבריי הם אלה שהקשיבו למה שציינתי בבירור ועדיין אינם יודעים את הדברים, כלומר הם אינם מבינים עניינים שברוח (היות שלא בראתי את האיבר הזה עבור בני אדם, איני דורש מהם הרבה; אני רק דורש שהם יקשיבו לדבריי ואז יישמו אותם). הם אינם אנשי ביתי ואינם מסוגי; הם שייכים לממלכת השטן. אם כן, איני רוצה אפילו אחד מאותם אנשים שאינם מבינים עניינים שברוח. בעבר חשבתם שהרחקתי לכת; היום אתם תבינו. כיצד ייתכן בכלל שבהמות תנהלנה דו-שיח עם אלוהים? האין הדבר אבסורדי? אלה שאינם מכירים את אנושיותי הרגילה הם אלה שמשתמשים בתפיסותיהם כדי למדוד את מה שאני עושה מתוך אנושיותי. במקום להישמע לי, הם מנסים למצוא אצלי פגמים קטנים באמצעות עיניהם הגשמיות. אולי דיברתי לשווא? אני אמרתי שאנושיותי הרגילה היא חלק חיוני ממני, האל השלם בכבודו ובעצמו, וזו הדרך הראויה שבה אנושיותי הרגילה ואלוהותי השלמה פועלות בתיאום זו עם זו: כשהדברים שאני עושה באמצעות אנושיותי הרגילה אינם תואמים לתפיסות אנושיות, אלה שמתמרדים נגדי ואלה שאינם תואמים אותי נחשפים. כשזה קורה אני משתמש באלוהותי השלמה כדי לומר דברים בקולי האלוהי דרך האנושיות, ואני מטפל באנשים מסוימים בצורה הזאת. איני מוקיע בני אדם שאינם מבינים את מה שאני עושה אך נשמעים לי בכל זאת, אלא אני מאיר את עיניהם. זה סוג האדם שאני אוהב, ובזכות צייתנותכם אני מאיר את עיניכם. אלה שמתריסים נגד אלוהותי כוללים את אלה שאינם יודעים את דבריי, את אלה שאינם תואמים את אנושיותי הרגילה ואת אלה שאינם מסכימים עם מה שאני עושה מתוך אלוהותי (למשל, כשאני מתרגז או כשאני בונה את הכנסייה וכו'). כל אלה הם ביטויים להתרסה כנגד אלוהותי. אך קיים דבר אחד שאני מדגיש ושעל כל אחד מכם לשים לו לב: אלה שאינם תואמים את האדם שאני היום קוראים תיגר על אלוהותי. מדוע אני ממשיך לומר שהאדם שאני הוא האל השלם בכבודו ובעצמו? טבעו של האדם שאני הוא הטבע האלוהי במלואו; אל תמדדוני על פי תפיסות אנושיות. אפילו עכשיו, רבים עדיין אומרים שאנושיותי היא רגילה, ולכן לא כל הדברים שאני עושה הם בהכרח נכונים. האנשים האלו – האינכם מבקשים למות? הם אינם יודעים ולו מילה אחת מתוך דבריי, והם בפירוש צאצאי העיוור, מזרעו של התנין הגדול האדום כאש! אני אומר לכולם עוד פעם אחת (ולא אומר זאת שוב בהמשך הדברים – אם מישהו יפר זאת שוב, הוא לבטח יקולל): דבריי, צחוקי, אכילתי, חיי, אופן הדיבור וההתנהגות שלי – את כל אלה אני, אלוהים בכבודו ובעצמו, עושה. אין בכך שום התערבות אנושיות בכלל! שום התערבות אנושיות! כולכם חייבים להפסיק לשחק במשחקים המנטליים שלכם, להפסיק עם החישובים הקטנוניים שלכם. ככל שתמשיכו בזה, כך תהיו יותר ויותר ארורים. שמעו לעצתי!


אני תמיד חוקר את פנים ליבם של כל בני האדם, חוקר כל מילה וכל מעשה שלהם ואני רואה בבירור, אחד אחד, את אלה שמוצאים חן בעיניי ואת אלה שאיני מחבב. זה דבר שבני אדם אינם מסוגלים להעלות על דעתם, ועוד יותר מכך, דבר שאנשים אינם מסוגלים לעשות. אמרתי כל כך הרבה ועשיתי כל כך הרבה דברים; מי מסוגל לדבר בבירור ולומר מהן המטרות שמאחורי דבריי ועבודתי? איש אינו יכול לדבר על כך בבירור. אחר כך אני אומר דברים נוספים; מחד, כך יסולקו מהדרך כל אלה שאיני מחבב, ומאידך, הדבר יגרום לכם לסבול מעט יותר מבחינה זאת, כדי ששוב תוקמו לתחייה מבין המתים, אך בצורה חמורה יותר. בני אדם אינם יכולים לקבוע זאת, ואיש אינו יכול להגן על עצמו מפני זה. אפילו אם הדבר ידוע לכם כעת, בבוא העת בכל זאת לא תוכלו להימנע מן הסבל הזה, כי כך אני עובד. עליי לעבוד כך כדי להשיג את מטרותיי ולגרום לכך שרצוני ייעשה בכם. זו הסיבה שזה נקרא "הסבל האחרון שעליכם לעבור". גופכם הגשמי לא יסבול עוד לעולם לאחר מכן, מכיוון שאני כבר אחסל את התנין הגדול האדום כאש, והוא לא יעז להתפרע שוב. זהו השלב האחרון לפני ההיווכחות בגוף; זהו שלב מעבר. אך אל תפחדו – אני בהחלט אוביל אתכם דרך כל המשברים. האמינו שאני הוא אל הצדק בכבודו ובעצמו. הדברים שאמרתי לבטח יתגשמו. אני האל האמין בכבודו ובעצמו. כל המדינות, כל הארצות וכל הכיתות חוזרות אליי ונאספות כעדר בפני כס מלכותי. זוהי עוצמתי הגדולה, ואני אשפוט כל אחד ואחד מילדי המרי ואשליך אותם אל אגם האש והגפרית ללא יוצא מן הכלל – כולם חייבים לסגת. זהו השלב הסופי בתוכנית הניהול שלי, וכששלב זה יושלם, אבוא אל המנוחה, מכיוון שהכול כבר יובא לידי גמר ותוכנית הניהול שלי תושלם.

היות שקצב עבודתי הוגבר (למרות שאין כל דאגה בליבי), אני מגלה לכם את דבריי מדי יום ביומו, אני חושף בפניכם את פשר התעלומות שבידיי מדי יום, כדי שתוכלו ללכת בצמוד לעקבותיי. (זו חוכמתי – השימוש במילים כדי להביא אנשים לידי שלמות, אך גם כדי להכות אנשים ארצה. כולם קוראים את דבריי ומסוגלים לפעול על פי רצוני המשתקף בדבריי. האנשים השליליים יהיו שליליים; אלה שעומדים להיחשף יראו מי הם באמת; המתריסים יתריסו; והאוהבים אותי נאמנה ייעשו נאמנים אף יותר. אם כן, כולם יכולים ללכת בעקבותיי. כל המצבים האלה שתיארתי כאן הן שיטות עבודה שלי, ואלו היעדים שברצוני להשיג.) בעבר אמרתי כך: בכל אופן שבו אוביל אתכם, עליכם לדבוק בדרכי; לכל מה שאומר לכם, עליכם להקשיב. למה התכוונתי בדבריי? ידוע לכם? מהי מטרת דבריי ומהי חשיבותם? אתם מבינים? כמה אנשים יכולים לבטא זאת בבירור ובאופן מלא? כשאני אומר: "בכל אופן שבו אוביל אתכם, עליכם לדבוק בדרכי", לא מדובר רק בהדרכה שאני נותן בתור האדם שאני – יותר מכך, מדובר בדברים שאני אומר ובדרך שבה אני הולך. כיום הדבר הזה באמת התגשם במלואו. ברגע שאמרתי את דבריי, כל מיני פנים שטניים נחשפים באורה של נוכחותי, כדי שתוכלו לראות את כולם בבירור. הדברים האלה מפי אינם רק הצהרה כלפי השטן – זה דבר שאני מפקיד בנאמנות בידי כולכם. רובכם מתעלמים מהדבר הזה שאמרתי; אתם מאמינים שזה דבר שהפקדתי בידיכם, אך אינכם מבינים שאלה דברי שיפוט – דברים שטמונה בהם סמכות. מטרת דבריי היא לצוות על השטן לעשות למעני שירות הולם ולהישמע לי באופן מלא. מבין התעלומות שגיליתי בעבר ישנן רבות שאותן אינכם מבינים עדיין, ולכן בעתיד אגלה לכם יותר, כדי שתוכלו לזכות בהבנה מלאה ומעמיקה יותר.

כשאסונות גדולים מתרחשים, אנשים מוכים באימה והם שואגים בצער ושונאים את מעשי הרשע שהם עשו בעבר, אך בנקודה זו כבר מאוחר מדי, שכן זהו עידן החימה. זו אינה העת להושיע אנשים ולהציע להם חסד, אלא הזמן לפנות את כל עושי-השירות ולתת לבניי למשול עבורי. אכן, זה שונה מן העבר, וזהו מאורע שאין לו תקדים מאז בריאת העולם. היות שבראתי את העולם פעם אחת, אני אשמיד את העולם פעם אחת, ואיש אינו יכול לשנות את מה שקבעתי וייעדתי מראש. שני המונחים – "התאחדות המשיחיים" ו-"ההתאחדות העולמית של אנשים חדשים" – הוזכרו לעתים קרובות בעבר. כיצד יש להסבירם? האם המונח "התאחדות המשיחיים" מתייחס לבנים הבכורים? האם המונח "ההתאחדות העולמית של אנשים חדשים" מתייחס אף הוא לבנים הבכורים? לא. אנשים לא פירשו את הדברים נכונה. היות שהתפיסות האנושיות יכולות רק להבין דברים במידה הזאת, אני אבהיר לכם את העניין כאן ועכשיו. התאחדות המשיחיים וההתאחדות העולמית של אנשים חדשים אינן זהות – אלה שתי משמעויות נפרדות. הגם שאין ביניהן הבדל כה גדול מבחינה מילולית ונראה שמדובר באותו הדבר, האמת היא הפוכה בתכלית. למי בדיוק מתייחס המושג "התאחדות המשיחיים"? או למה הוא מתייחס? כשמדובר במשיחיים, כולם ללא יוצא מן הכלל יחשבו עליי, אלוהים. זה לגמרי מעל לכל ספק. חוץ מזה, על פי התפיסות האנושיות, המונח "משיחיים" אמור חד-משמעית להתייחס לבני אדם, ואפילו אדם אחד לא יקשר אותו לשום דבר אחר. כשמדובר במונח "התאחדות", אנשים יחשבו שזו קבוצה ובה אנשים רבים המהווים כמעט יחידה אחת, ולכן הם קרויים "התאחדות". כאן, ניתן לראות שהדעת האנושית היא פשטנית מדי ושבני האדם בכלל אינם יכולים להבין למה אני מתכוון. כעת אני אתחיל לשתף באופן רשמי ולהסביר מהי התאחדות המשיחיים (אך על כולם להניח בצד את תפיסותיהם, כי אחרת איש לא יוכל להבין זאת, ואפילו אם אסביר את המונח, אנשים לא יאמינו ולא יבינו): ברגע שדבריי נאמרים, כל בניי הבכורים יוכלו לפעול על פי רצוני ולהביע את רצוני, ולפיכך הם יפעלו בלב אחד וידברו פה אחד. כאשר הם ישפטו את כל האומות והעמים, הם יוכלו להוציא לפועל את צדקי וליישם את צוויי המנהליים; הם המבע והביטוי שלי. אם כן, ניתן לומר שהתאחדות המשיחיים היא המצב שבו הבנים הבכורים מיישמים את צוויי המנהליים – המושג מציין את הסמכות שבידי הבנים הבכורים, וכל זה קשור למשיח, ומכאן 'משיחיים' במושג 'התאחדות המשיחיים'. מלבד זאת, כל הבנים הבכורים מסוגלים לפעול על פי רצוני, ולכן אני משתמש במושג "התאחדות". ההתאחדות העולמית של אנשים חדשים משמעה כל האנשים הפועלים בשמי, ובמילים אחרות, בניי הבכורים, בניי ואנשיי. המילה "חדשים" מתייחסת לשמי. היות שהם פועלים בשמי (שמי נושא עמו את הכול; הוא תמיד חדש ולעולם אינו ישן, ואף אדם אינו יכול לשנותו) והיות שהם ייוותרו בחיים לנצח בעתיד, הם האנשים החדשים שברחבי העולם. המילה "התאחדות" כאן מתייחסת למספרם של האנשים, בשונה מהמושג הקודם. כשדבריי ייאמרו, על כולם להאמין בהם. אל תפקפקו. הסירו את תפיסותיכם ומחשבותיכם האנושיות. התהליך הנוכחי שבו אני חושף תעלומות הוא בדיוק התהליך שנועד לסילוק תפיסות ומחשבות אנושיות (היות שאנשים משתמשים בתפיסותיהם כדי למדוד אותי ואת דבריי, אני משתמש בתעלומותיי, שאותן אני מגלה, כדי לסלק תפיסות ומחשבות אנושיות). העבודה הזו תושלם בקרוב. כאשר תעלומותיי תיחשפנה עד לרמה מסוימת, לאנשים כמעט שלא יהיו תהליכים מחשבתיים שבהם הם ישתמשו נוכח דבריי, והם יפסיקו להשתמש בתפיסותיהם האנושיות כדי למדוד אותי. אני אחשוף את מה שהם חושבים מדי יום, ואני אכה בחזרה. בנקודה מסוימת אנשים לא יחשבו יותר, ראשם יתרוקן מכל המחשבות, והם יישמעו לחלוטין לדבריי – כשזה יקרה, אתם תיכנסו אל ממלכת הרוח. זהו שלב בעבודתי שעליי לבצע לפני שארשה לכם להיכנס אל ממלכת הרוח. עליכם לסלק תפיסות אנושיות לפני שתוכלו להיות קדושים וחסרי דופי ולפני שתוכלו לבוא אל ממלכת הרוח – זו משמעותו המקורית של הביטוי "אני גוף רוחני קדוש". אך עליכם לפעול על פי השלבים שקבעתי, ולפני שתבינו זאת, זמני יבוא.
ייתכן שתאהב גם...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה