菜單

11/22/2018

מזמור דברי אלוהים עבודת האל אשר מנוגדת לתפיסות בני האדם מביאה אותם לשלמות באופן טוב יותר I

Smiley face



מזמור דברי אלוהים
עבודת האל אשר מנוגדת לתפיסות בני האדם מביאה אותם לשלמות באופן טוב יותר
I
אם אתם מאמינים באל, עליכם להישמע לו, נהגו על פי האמת ומלאו חובתכם, הו, הו. עליכם להבין מה שעליכם לחוות. אם אתם רק חווים שיפוט ומשמעת, הו, הו. אבל אינכם יודעים מתי האל מטפל בכם או מטיל משמעת, אז זה לא מקובל כלל. זה לא מספיק לעבור זיכוך רק פעם אחת, עליכם להמשיך לנוע, להמשיך לנוע. היי, האהבה לאל היא לעד, וואו, וואו. היי, זהו שיעור ללא גבולות. ככל שעבודת האל באדם מופלאה יותר. כך ערכה ומשמעותה גדלים. ככל שהיא פחות ברורה לכם, פחות תואמת להשקפותיכם, כך עבודת האל תוכל לכבוש אתכם יותר, לזכות בכם ולעשותכם מושלמים.

II
כשהאל מזכך האדם, האדם חווה סבל, האהבה לאל גדלה, עוצמתו נראית יותר באדם. אך כשזיכוך האל נוגע באדם פחות, דלה יותר אהבתו, כוחו של האל נחלש בו, הו, הו. אבל כשגדל זיכוכו, כאבו ועינויו, יאהב האל יותר לעומק, יאהב האל, אמונתו באל תהיה כנה יותר, יכיר האל יותר לעומק, יכיר האל. היי, האהבה לאל היא לעד, וואו, וואו. היי, זהו שיעור ללא גבולות. ככל שעבודת האל באדם מופלאה יותר. כך ערכה ומשמעותה גדלים. ככל שהיא פחות ברורה לכם, פחות תואמת להשקפותיכם, כך עבודת האל תוכל לכבוש אתכם יותר, לזכות בכם ולעשותכם מושלמים.

III
אלו שחווים זיכוך גדול ומשמעת חזקה, אוהבים את האל לעומק, ומכירים אותו עמוקות. אלו שלא טופלו אף לא פעם הם בעלי ידע שטחי בלבד. אחרי שיטופלו ותוטל עליהם משמעת, לאנשים יהיה ידע אמיתי על האל. ככל שעבודת האל באדם מופלאה יותר. כך ערכה ומשמעותה גדלים. ככל שהיא פחות ברורה לכם, פחות תואמת להשקפותיכם, כך עבודת האל תוכל לכבוש אתכם יותר, לזכות בכם ולעשותכם מושלמים.

מתוך 'הדבר מופיע בבשר'
עוד
עקבו אחר השה ושירו שירים חדשים
מוזיקה ישראלית 'הריבון על הכול' | סרט דוקומנטרי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה