菜單

11/20/2018

האמירה השבעים ושש


כל אמירותיי הן ביטויים לרצוני. מי יכול להתחשב בעול שאני נושא? מי יכול להבין את כוונתי? האם שקלתם בדעתכם כל אחת מהשאלות שהעליתי בפניכם? איזו רשלנות! כיצד אתם מעזים להפריע לתוכניותיי? כל כך ברברי מצדכם! אם תימשך העבודה הזאת של הרוחות הרעות, אשליך אותן מייד אל מותן בבור חסר התחתית! כבר מזמן ראיתי בבירור את מעשיהן השונים של הרוחות הרעות.
ואנשים שרוחות רעות משתמשות בהם (בעלי הכוונות הרעות, המשתוקקים לתענוגות בשרים או לעושר, המהללים את עצמם, המשבשים את חיי הכנסייה ועוד) כבר נבחנו על ידי – כל אחד מהם. אל תשערו שהכול יהיה בסדר לאחר שתגורשנה הרוחות הרעות. תרשו לי לומר לכם! מכאן ואילך, אפטר מהאנשים הללו בזה אחר זה, ולעולם לא אשתמש בהם! במילים אחרות, לא אשתמש באף אדם שרוחות רעות השחיתוהו – אנשים כאלה ייבעטו החוצה! אל תחשבו שאין לי רגשות! דעו זאת! אני האל הקדוש ולא אשכון במקדש מטונף! אני משתמש רק באנשים ישרים וחכמים שנאמנים לי לחלוטין ושמסוגלים להתחשב בעול שאני נושא. זה מפני שהועדתי אנשים כאלה מראש. אף רוח רעה אינה עובדת בקרבם – כלל וכלל לא. תרשו לי להבהיר דבר אחד: מכאן ואילך, רוחות רעות עובדות בקרבם של כל אלה שרוח הקודש אינה עובדת בקרבם. אחזור על כך: איני רוצה ולו אדם אחד שרוחות רעות עובדות בקרבו. כולם יושלכו אל השאול יחד עם גופם הגשמי!


בעבר הקלתי מעט בדרישותיי כלפיכם, אך בענייני הבשרים נהגתם באופן מופקר. מהיום והלאה, לא ארשה לכם להמשיך בדרך הזאת. אם דבריכם ומעשיכם לא יביאוני לידי ביטוי מכל הבחינות או אם הם לא ימצאו חן בעיניי ולו במקצת, בהחלט לא אקל עמכם. אם לא אעשה כן, אתם תמיד תצחקו ותתבדחו, תתפוצצו מצחוק בצורה משולחת רסן. כשאתם פועלים באופן לא נכון, האינכם חשים שנטשתי אתכם? היות שאתם יודעים זאת, מדוע אתם ממשיכים לנהוג בהפקרות? האם אתם עדיין ממתינים למגע ידי השופטת? מהיום ואילך, אעניש מייד את כל מי שלא יפעל לפי כוונתי ולו לרגע אחד. אם תשבו יחד ותרכלו, אני אעזוב אתכם. אל תדברו אם אינכם מעניקים צידה רוחנית. איני אומר זאת כדי לרסן אתכם – כוונתי היא שהיות שעבודתי פעלה והתקדמה עד לשלב שבו היא נמצאת כעת, אני אמשיך הלאה על פי תוכניתי. אם תשבו ביחד ותדברו על העניינים הרוחניים שבחיים, אהיה אתכם ולא אתן לאף אחד מכם יחס רע. אם תפצו את פיכם, אעניק לכם את המילים המתאימות. עליכם להעריך את ליבי לאורם של דבריי. איני אומר לכם להעמיד פני אילמים ואיני אומר לכם לעסוק בשיחות חולין.

מדוע אני חוזר ואומר שלא נותר זמן רב ושיומי, יום האלוהים, לא יתעכב עוד? האם חשבתם על כך בתשומת לב? האם אתם מבינים באמת את משמעות דבריי? במילים אחרות, אני עובד מאז שהתחלתי לדבר. כל אחד ואחד מכם היה מושא לעבודתי, ולא אף אדם במיוחד; יותר מכך, לא אף אחד אחר. הדבר היחידי שמטריד את שלוותכם הוא שלא תיהנו מברכות, אך אינכם חושבים על חייכם. כאלה טיפשים אתם! ממש מעוררי רחמים! אינכם מתחשבים כלל בעול שאני נושא!

כל מאמציי השקדניים והמחיר ששילמתי היו למענכם. אם אינכם מגלים התחשבות בעול שאני נושא, לא עמדתם בציפיותיי מכם. כל האומות מחכות לכם כדי שתמשלו, וכל העמים מחכים לכך שתאחזו ברסן השלטון. את הכול העברתי לידיכם. כיום, כל אלה שבשלטון החלו לוותר על תפקידם ולקרוס – הם פשוט ממתינים לכך שאחרוץ את משפטי עליהם. ראו זאת בבירור! העולם מתפרק כעת, ואילו מלכותי נבנית בהצלחה. בניי הופיעו, ובניי הבכורים מושלים לצדי כמלכים – הם שולטים באומות ובעמים שונים. אל תחשבו שזהו עניין מעורפל: זו האמת הפשוטה. הלא כן? ברגע שתתפללו ותפצירו בי, אני אפעל מייד ואעניש את הרודפים אתכם, אטפל במי שמפריע לכם, אשמיד את מי שאתם שונאים ואנהל את אותם אנשים, אירועים ודברים שמשרתים אתכם. כבר אמרתי את זה פעמים רבות: לא אביא ישועה לכל אחד שמשרת את המשיח (היינו לכל מי שמשרת את בני). כשמישהו עושה שירות למען בני, זה לא אומר שהוא אדם טוב – זו רק תוצאה של עוצמתי הגדולה ומעשיי הנפלאים. אל תייחסו חשיבות רבה מדי לאנושות. אנשים כאלה בהחלט אינם נהנים מעבודתה של רוח הקודש ואינם מבינים כלל עניינים שברוח. לא תהיה בהם שום תועלת לאחר שאסיים עמם. זכרו זאת! אני מאשר לכם את זה. אל תגששו באפלה בפראות, מבינים?

ישנם פחות ופחות אנשים, אך החברים מזדככים יותר ויותר. זוהי עבודתי, תוכנית הניהול שלי, ומעבר לכך, חוכמתי וכול-יכולתי. זהו התיאום בין אנושיותי הרגילה לאלוהותי השלמה. אתם רואים זאת בבירור? האם אתם באמת מבינים את הנקודה הזאת? באמצעות אלוהותי אני אגשים את כל מה שדיברתי עליו מתוך אנושיותי הרגילה – דבר אחר דבר. זו הסיבה שאני חוזר ואומר שדבריי יתרחשו ללא כל כפל-משמעות; הדברים יהיו ברורים מאוד וגלויים לעין. כל מה שאני אומר יתגשם בפועל ובהחלט לא ייעשה באופן רשלני. איני אומר מילים בעלמא ואיני עושה טעויות. כל מי שמעז למדוד אותי יישפט ובהחלט לא יוכל לחמוק מכף ידי. ברגע שדבריי נאמרים, מי מעז להתנגד? מי מעז לרמותני או להסתיר ממני משהו? אמרתי זאת בעבר: אני אל חכם. אני משתמש באנושיותי הרגילה כדי לחשוף את כל האנשים ואת ההתנהגות השטנית, לחשוף את בעלי הכוונות הרעות – את אלה שפועלים בצורה אחת בנוכחותי ובצורה אחרת מאחורי גבי, אלה שמתנגדים אליי, אלה שאינם נאמנים לי, אלה שמשתוקקים לכסף, אלה שאינם מתחשבים בעול שאני נושא, אלה שעוסקים בהטעיה ובנוכלות מול אחיהם ואחיותיהם, אלה שמדברים דברי חלקות כדי לשמח אנשים, אלה שאינם מסוגלים להיות מתואמים עם אחיהם ואחיותיהם בפה אחד, בלב אחד ובעצה אחת. בשל אנושיותי הרגילה, כל כך הרבה אנשים מתנגדים לי בסתר ועוסקים ברמייה ובנוכלות – הם מניחים שאנושיותי הרגילה אינה יודעת. כל כך הרבה אנשים מקדישים תשומת-לב מיוחדת לאנושיותי הרגילה, נותנים לי דברים טובים לאכול ולשתות, משרתים אותי כמו משרתים ואומרים לי את אשר על ליבם, אך לאורך כל הדרך הם מתנהגים בצורה שונה לגמרי מאחורי גבי. בני אנוש עיוורים! פשוט אינכם מכירים אותי – האל שמתבונן לעומק ליבו של האדם. אפילו עכשיו עדיין אינכם מכירים אותי; אתם חושבים שאיני מודע לכוונותיכם. חשבו על זה: כמה אנשים הביאו על עצמם הרס בגלל אנושיותי הרגילה? התעוררו! תפסיקו לרמות אותי. עליכם להניח לפניי את כל התנהלותכם והתנהגותכם, כל מילה וכל מעשה שלכם, ולקבל את בדיקתי המדוקדקת של הדברים הללו.
עוד
לשמוע את קול אלוהים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה