菜單

12/11/2018

דבר אלוהים | האמירה המאה ועשר

דבר אלוהים | האמירה המאה ועשר
כשהכול יתגלה, זה יהיה המועד שבו אנוח, ואף יותר מכך, זה יהיה המועד שבו הכול יהיה כשורה.
אני עושה את עבודתי באופן אישי; אני מתזמר ומארגן את הכול בעצמי. כשאצא מציון ואחזור וכשאביא את בניי הבכורים לידי שלמות, אז תושלם עבודתי הגדולה. על פי תפיסותיהם של בני האדם, דבר שנעשה חייב להיות נראה ומוחשי, אך כפי שאני רואה את הדברים, הכול מושלם ברגע שאני מכין את תוכניתי. בציון אני חי וזהו יעדי; שם אני מגלה את כול-יכולתי, ושם בניי הבכורים ואני נחלוק את אושרנו המשפחתי. שם אחיה עמם למשך הנצח כולו. ציון, מקום יפהפה; ציון, מקום שאנשים עורגים אליו; אינספור אנשים כמהו אליו לאורך העידנים, אך מבראשית ועד ימינו, אפילו אדם אחד לא נכנס לציון. (אפילו לא מי מבין הקדושים והנביאים מעידנים עברו. זה מפני שאני בוחר את בניי הבכורים באחרית הימים, והם כולם נולדים בתקופה הזאת; ולאור זאת, רחמיי וחסדי, שעליהם דיברתי, נעשים גלויים יותר לעין.) כל אדם שהוא כעת בן בכור ייכנס יחד איתי לציון וייהנה מהברכה הזאת. אני מרומם את בניי הבכורים לדרגה מסוימת מכיוון שיש להם את איכותי ואת צלמי המהולל ומכיוון שהם מסוגלים להעיד עבורי, לפאר את שמי ולהביאני לידי ביטוי בחייהם. ואף יותר מכך, הם מסוגלים להנחיל תבוסה לשטן ולהשפיל את התנין הגדול האדום כאש. וזה מפני שבניי הבכורים הם בתולים טהורים; הם מה שאני אוהב, אלה שבחרתי והעדפתי. הסיבה לכך שאני מרומם אותם היא שהם מסוגלים להיוותר במעמדם, לשרתני בענווה ובשקט ולהעיד עבורי ברוב עוצמה. השקעתי את כל האנרגיה שלי בבניי הבכורים וארגנתי בקפידה כל מיני אנשים, אירועים ודברים לצורך השירות שלהם. בסוף אגרום לכך שכולם יחזו במלוא תפארתי לאור בניי הבכורים, ואגרום לכולם להיות משוכנעים לחלוטין ביחס אליי בזכות בניי הבכורים. לא אכריח אף שד, ואיני חושש מכך שהם ישתוללו או יפעלו בפזיזות, שכן יש לי עדים ויש בידי סמכות. הקשיבו היטב, בני מחנה השטן! כל מילה שאני אומר וכל מה שאני עושה נועדו להביא את בניי הבכורים לידי שלמות, ולכן עליכם להישמע לפקודתי ולציית לבניי הבכורים, כי אחרת אראה לכם – אגרום לכם לסבול נשייה באופן מיידי! בניי הבכורים כבר החלו להוציא לפועל את צוויי המנהליים, מפני שרק הם ראויים לשאת את כס מלכותי, ואני כבר משחתי אותם. כל מי שאינו נשמע לבניי הבכורים הוא לבטח לא אדם טוב. אין כל ספק שאנשים כאלה נשלחו על ידי התנין הגדול האדום כאש כדי לשבש את תוכנית הניהול שלי, ופרחחים כאלה ייזרקו החוצה מביתי ללא שיהוי. איני רוצה שדבר כזה יעשה עבורי שירות – הוא יושמד לנצח, וזה יקרה בקרוב מאוד, ללא שיהוי! המשרתים אותי כבר קיבלו בהכרח אישור ממני; עליהם להיות צייתנים ולא לחשוב בכלל על המחיר שהם משלמים. אם הם מרדניים, הם אינם ראויים לשרתני, ואיני זקוק לברואים שכאלה. הם יזדרזו לברוח – אני בהחלט לא רוצה אותם! זה צריך להיות לכם ברור עכשיו! אלה שעושים למעני שירות חייבים לעשות זאת על הצד הטוב ולא לגרום לבעיות. אם אתם מרגישים שאין לכם תקווה ואתם מתחילים לגרום לבעיות – אני אגמור אתכם מייד! האם זה ברור לכם, אתם שעושים עבורי שירות? זה הצו המנהלי שלי.

חובתם של בניי הבכורים היא להעיד עליי, ולכן איני דורש מכם לעשות עבורי דבר – אני דורש רק שתמלאו את חובתכם כיאות ותיהנו מהברכות שאני מרעיף עליכם כדי לשמח את ליבי. כאשר נסעתי לכל קצווי היקום בחרתי את בניי הבכורים והבאתי אותם לידי שלמות. זה דבר שהשלמתי לפני שבראתי את העולם; אף אחד מקרב האנושות אינו יודע זאת, אך עבודתי הושלמה בשקט. זה אינו תואם את התפיסות האנושיות! אך עובדות הן עובדות, ואיש אינו יכול לשנותן. שדים גדולים כקטנים גילו את צורתם האמיתית באמצעות יומרותיהם, ואני ייסרתי אותם בדרגות שונות. בעבודתי ישנם שלבים, ובדבריי ישנה חוכמה. האם ראיתם דבר-מה מתוך מה שאני אומר ועושה? האם אני סתם עושה דברים ואומר דברים? האם דבריי הם רק קשים, שיפוטיים או מנחמים? זה פשטני מדיי, אך עבור האנושות זה כלל אינו פשוט לראות זאת. בדבריי יש לא רק חוכמה, שיפוט, צדק, מלכותיות ונחמה, אלא הם אף כוללים את מה שיש לי ואת מה שהנני. כל מילה ומילה שאני אומר היא תעלומה שהאנושות אינה יכולה לפענח. דבריי אינם ניתנים כלל להבנה, ולמרות שהתעלומות נחשפו, לאור יכולתם של בני האדם, הן עדיין מחוץ לטווח דמיונם והבנתם. הדבר שקל לי ביותר להבין הוא הדבר שקשה ביותר לאנשים להבין, ולכן ההבדל ביני לבין בני האדם הוא ההבדל בין שמיים וארץ. זו הסיבה שאני רוצה לשנות לחלוטין את צורתם של בניי הבכורים ולגרום להם להיכנס באופן מלא אל הגוף. בעתיד, לא רק שהם ייכנסו אל הגוף מתוך הגוף הגשמי, אלא הם גם ישנו את צורתם בתוך הגוף בדרגות שונות. זו תוכניתי. זה דבר שבני אדם אינם יכולים לעשות – ללא ספק אין להם שום דרך לעשות זאת – ולכן אפילו אם הייתי מספר לכם על כך בפרוטרוט, עדיין לא הייתם מבינים. אתם יכולים רק לקבל תחושה ביחס לעל-טבעי. זה מפני שאני האל החכם בכבודו ובעצמו.

כשאתם נתקלים בתעלומות, כולכם מגיבים במידה מסוימת. למרות שאינכם מקבלים אותן או מכירים בהן בליבכם, אתם מודים בקיומן בדבריכם. אנשים כאלה הם רמאים גדולים, וכשאני אחשוף תעלומות, אני אסלק אותם מן הדרך ואנטוש אותם בזה אחר זה. אך כל דבר שאני עושה נעשה בשלבים. איני עושה דברים בחיפזון ואיני מסיק מסקנות באופן עיוור; זה מפני שאני ניחן בטבע אלוהי. אנשים בשום אופן אינם מסוגלים לראות בבירור מה אני עושה כעת ומה אעשה בשלב הבא. רק כאשר אדבר על שיטת העבודה שלי בשלב הבא, אנשים יוכלו ללכת בעקבותיי ולהתקדם צעד אחד. הכול קורה במסגרת דבריי, הכול מתגלה בדבריי, ולכן אף אחד אינו צריך להיות חסר סבלנות – די בעשיית שירות הולם למעני. לפני עידן ועידנים התנבאתי בנושא עץ תאנה, אך לאורך העידנים איש לא ראה עץ תאנה ואיש לא יכול היה להסביר זאת, ולמרות שהמשפט הזה נזכר בדברי-הלל קודמים, איש לא ידע מהי משמעותו האמיתית. המשפט הזה בלבל אנשים בדיוק כמו "האסון הגדול", וזו הייתה תעלומה שמעולם לא גיליתי לאנושות. אנשים חשבו שעץ תאנה הוא מן הסתם עץ המניב פירות טובים או שאולי זו התייחסות נוספת לקדושים, אך הם עדיין היו רחוקים מאוד מהמשמעות האמיתית. אני אספר לכם על כך כאשר אפתח את מגילתי באחרית הימים (המונח "המגילה" מתייחס לכל הדברים שאמרתי, לכל דבריי באחרית הימים – כל הללו נכללים בה). הביטוי "עץ התאנה" מתייחס לצוויי המנהליים, לכל אחד מצוויי המנהליים, אך זהו רק חלק אחד מהעניין. נביטת עץ התאנה מתייחסת לכך שאני מתחיל לעבוד ולדבר מתוך הגוף הגשמי, בעוד שצוויי המנהליים טרם נודעו ברבים (וזה משום שהדבר התרחש לפני שהעידו על שמי, כאשר איש לא ידע על צוויי המנהליים). כאשר נמסרו עדויות על שמי והוא נודע ברבים, כאשר כל בני האדם משבחים אותו, כאשר צוויי המנהליים נושאים פרי – זה המועד שבו עץ התאנה נושא פרי. זהו ההסבר המלא, ודבר אינו חסר – הכול נתגלה. (אני אומר את זה משום שבדבריי בעבר היה חלק שאותו טרם גיליתי באופן מלא; לכן היה עליכם להמתין בסבלנות ולשאוף להבינו.)

כאשר אביא את הבנים הבכורים לידי שלמות, אגלה את מלוא תפארתי, את הופעתי השלמה בפני העולם כולו בגופי, ומעל לכל בני האדם, בישותי הפיסית; זה יתרחש על הר ציון שלי, בתפארתי, וזה יתרחש במיוחד לקול המולת דברי השבח. אז אויביי ייסוגו מסביבי וירדו אל הבור חסר התחתית, אל אגם האש והגפרית. מה שאנשים כיום מסוגלים לדמיין הוא מוגבל, וזה אינו רצוני. זו הסיבה שאני מדבר על תפיסותיהם וחשיבתם של בני האדם מדי יום. יבוא יום (יום הכניסה אל הגוף) שבו מה שאני מספר יתאים לכם באופן מלא ולא תהיה כל התנגדות. באותו היום לא תהיינה לכם יותר מחשבות, ואז לא אדבר עוד. היות שכבר לא תהיה לכם החשיבה שלכם, אני פשוט אאיר את עיניכם במישרין – זו הברכה שממנה נהנים בניי הבכורים, וזה יקרה כאשר הם ימשלו לצדי כמלכים. בני אדם אינם מאמינים בדברים שאותם הם אינם יכולים לדמיין, ואפילו אם ישנם כמה שמאמינים בדברים כאלה, זה נובע מההארה המיוחדת שלי. אחרת איש לא היה מאמין, וזה דבר שאותו יש לעבור. (אלמלא היו עוברים את השלב הזה, עוצמתי לא הייתה יכולה להתגלות דרכו, ומשמעות הדבר היא שאני משתמש בדבריי כדי לשחרר אנשים מתפיסותיהם. איש מלבדי אינו יכול לעשות את העבודה הזאת ואיש אינו יכול להחליפני. אני היחידי שמסוגל להשלימה, אך זה אינו דבר מוחלט. עליי לעשות את העבודה הזאת באמצעות האנושות.) אנשים חשים שהם זכו באנרגיה חדשה לאחר ששמעו את דבריי, אך בסוף הם כולם נסוגים. הם אינם יכולים להימנע מכך. בינתיים קיימות תעלומות שבני אדם אינם מסוגלים לתפוס. איש אינו יכול לדמיין מה יקרה, ואני אאפשר לכם לראות זאת בדברים שאני מגלה. מתוך זה אתם יכולים להבין את המשמעות האמיתית שאליה התכוונתי כשאמרתי: "אני אעקור מן השורש את כל אלה שאינם ראויים שאשתמש בהם". לבניי הבכורים ישנם ביטויים רבים, וכך גם לאויביי. הם יתגלו לכם בזה אחר זה. זכרו! הרוחות הרעות עובדות בכולם למעט הבנים הבכורים. הם כולם משרתיו הנרצעים של השטן. (הם ייחשפו בקרוב בזה אחר זה, אך ישנם כמה שצריכים לעשות שירות עד הסוף וכמה שצריכים לעשות שירות למשך תקופה מסוימת). כתוצאה מהעבודה הכלולה בדבריי, כולם יראו את פניהם האמיתיים.

כל אומה, כל מקום וכל פלג דתי נהנה מאוצרות שמי. זה מפני שהאסון הגדול מבשיל ומתקרב; הכול בהישג ידי, ואני מתכונן לשפוך אותו כלפי מטה בהדרגה, כדי שכל בני האדם יחפשו בדחיפות את דרך האמת, וזו דרך שאותה יש לחפש, אפילו אם המשמעות היא לשלם את המחיר המלא. בכל הדברים יש לי זמן משלי. במועד שבו אני אומר שהעבודה תושלם, אז היא תושלם, ברמת דיוק של דקה, של שנייה. איש אינו יכול לעכב או לעצור זאת. אחרי הכול, התנין הגדול האדום כאש הוא אויבי המנוצח. הוא עושה-שירות שעובד עבורי, והוא עושה את כל מה שאני אומר לו ללא כל התנגדות. הוא באמת בהמת המשא שלי. לאחר שתושלם עבודתי, אשליך אותו אל הבור חסר התחתית, אל תוך אגם האש והגפרית (המונח מתייחס לאלה שמושמדים). המושמדים לא רק ייטעמו מן המוות, הם גם ייענשו בחומרה על כך שרדפוני. זו עבודה שאעשה בעתיד באמצעות עושי-שירות – אגרום לשטן לטבוח את עצמו ולהרוס את עצמו, וכך אמחה ואשמיד לחלוטין את צאצאי התנין הגדול האדום כאש. זה חלק אחד מעבודתי, ולאחריו אפנה אל אומות הגויים. אלה השלבים בעבודתי.
עוד
כנסיית האל הכול יכול - משכן האל נמצא בקרב בני אדם
האל הכול יכול - ביאת המשיח

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה