菜單

7/26/2018

שיר של אהבת האל ללא חרטות

אלוהים, החיים, האל, שירים חדשים, אחרית הימים




I
עליות ומורדות רבות בדרך הקשה אל המלכות.
סבלנו רב ומלווה בדמעות וכאב.
ללא יד האל עלינו, מי יכול היה לעקוב עד היום?
זה האל שתכנן את לידתנו, באחרית הימים.
כמה ברי מזל ללכת אחר האל המעשי,
שסבל כאב רב, ובושה כבדה.
הו, איך דַּאֲגָתִי לעצמי תוכל לנחם את אלוהים,
או לשכך את ליבו שסבל רבות?
לא משנה אילו נסיונות וסבל, אהבת האל עדיין מובילה.
הלב בוכה בתסכול אבל אני, יודע שהאל נפלא.
לא משנה עם איזה סבל או זיכוך עלי להתמודד,
אין בי חרטות או רצון להתלונן.
אהבת האל חסרת גבולות, הוא מוזג חייו אל תוכי.
לא נהיה שליליים עוד, לא נשוב אחורנית.
אנחנו על מסלול אהבת האל, ביציבות עד הקץ.
לא משנים המכאובים, נלך אחריו.
ראיתי באחרית הימים, את הופעת האל,
אני רוצה לשרתו בחיי, כל ימיי.
אתן את כל כולי לזכות בחיים כאלה,
אתן את חיי כדי ללכת אחר האל.
לא אחפש את אישורם של אנשים,
אני מוכן לחוות דחייה,
הכרת האל היא לי כבוד עצום.
II
ראיתי את כוחו העצום של האל,
ועל כן ליבי נכבש,
על אף שזוככתי בכאב, הרווחתי חיים.
לא יכולתי לבקש יותר,
עבודת האל המעשי כה אמיתית.
אבלה את כל חיי, אתן את כל כולי.
אני צריך להיות מסוגל ללכת אחר האל עד הסוף.
האל סובל בעבורי, אני אשיב בגמול על אדיבותו,
אקבל בשמחה זיכוכים, וחיים של סבל.
לו אכיר את האל יותר, אתן את חיי.
מי יודע באמת את תעלומת החיים או ייעוד האדם?
שינוי בטבע האדם אינו מה שאנשים חושבים.
האדם בור לשלטון האל, ליבו שטחי, מוחו פשוט.
מטיל עוגני בתוך האין סוף.
מקבל במכוון את תיזמור ותוכנית האל.
אני אוהב אותו, מכוון ליבי לספקו.
אאחוז בזמן אבוד, אחפש עונג האל,
החיים לא יהיו לשווא.
לדעת שמופלאותו היא מרהיבה!
ראיתי באחרית הימים את הופעת האל,
אני רוצה לשרתו בחיי, כל ימיי.
אתן את כל כולי לזכות בחיים כאלה,
אתן את חיי כדי ללכת אחר האל.
לא אחפש את אישורם של אנשים,
אני מוכן לחוות דחייה,
הכרת האל היא לי כבוד עצום.
III
אף שחלש, שלילי ודומע, ליבי עודו אוהב את אלוהים.
אני מותיר לעצמי סבל, ומעניק ליבי לאל.
אתן לו נחמה ולעולם לא אגרום שוב צער.
הו, נבחנו באש כמו זהב,
למה אנו לא מעניקים לו את הלב?
הו, הדרך לשמיים קשה,
אך אני אוהב את האל לעומק, ללא חרטות.

מתוך 'עקבו אחר השה ושירו שירים חדשים'

עוד

עקבו אחר השה ושירו שירים חדשים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה