I
רק כשהאל מצטנע לו במידת מה,
כלומר מתגלם כבשר בין בני האדם,
רק אז הם הופכים לאנשי אמונו,
והופכים לחבריו הקרובים.
האם כשיר האדם כאיש אמונו?
הרי האל הוא רוח – נשגבת ובלתי נתפסת.
רק כשהוא מתגלם כבשר ודם כָּאָדָם,
הוא מבהיר את רצונו, וזוכה באדם.
II
אלוהים מדבר ופועל בשר ודם,
חולק עם האדם, שמחות צרות וצער,
הוא חי בעולמם, מגונן ומדריך.
מטהר אותם לברכה ולישועה.
האם כשיר האדם כאיש אמונו?
הרי האל הוא רוח – נשגבת ובלתי נתפסת.
רק כשהוא מתגלם כבשר ודם כָּאָדָם,
הוא מבהיר את רצונו, וזוכה באדם.
III
ובכך אדם באמת יבין את רצון האל,
ויהפוך איש אמונו. זו הדרך המעשית.
לו היה אלוהים נסתר ובלתי מוחשי,
האדם לא היה איש אמונו. איזו דוקטרינת סרק זו.
האם כשיר האדם כאיש אמונו?
הרי האל הוא רוח – נשגבת ובלתי נתפסת.
רק כשהוא מתגלם כבשר ודם כָּאָדָם,
הוא מבהיר את רצונו, וזוכה באדם.
רק כשאלוהים מתגלם, האדם יכול להיות איש אמונו.
מתוך ״הדבר מופיע בבשר״
עוד
עקבו אחר השה ושירו שירים חדשים
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה