菜單

4/06/2019

מזמור דברי אלוהים | אלוהים מקווה לזכות באמונתו ואהבתו השלמה של האדם

אלוהים מקווה לזכות באמונתו ואהבתו השלמה של האדם

I
אלוהים מקווה שכשתבינו, תבינו את צדו האמיתי,
תתקרבו אליו עוד יותר;
תפנימו באמת את אהבתו ודאגתו לאנושות;
תתנו את לבכם אליו,
בהיעדר ספקות, ובהיעדר חשדנות לגביו.
בשקט עושה אלוהים הכל למען האדם,
דרך כנותו, נאמנותו ואהבתו.
לעולם הוא לא מתחרט על מעשיו;
לעולם הוא לא מבקש שיגמול לו האדם,
הוא לא מצפה לדבר מהאנושות.
מטרתו היחידה בכל מעשיו היא אמונה שלמה ואהבה.

4/05/2019

מזמור דברי אלוהים | עבודתו של אלוהים ממשיכה להתקדם

מזמור דברי אלוהים | עבודתו של אלוהים ממשיכה להתקדם
I
עבודת האל ממשיכה להתקדם;
למרות שמטרתה נותרת ללא שינוי,
אמצעי עבודתו תמיד משתנים,
וכך משתנים גם חסידיו.
ככל שעבודתו רבה יותר,
כך לומד האדם להכירו בשלמות,
כך משתנה טבעו של האדם,
יחד עם עבודתו בהתאמה.
עבודת האל ממשיכה להתקדם;
לא מתיישנת, תמיד חדשה.
הוא לעולם לא חוזר על עבודה ישנה,
ויעשה רק עבודה שמעולם לא נעשתה.

4/04/2019

מזמור דברי אלוהים כל הדברים קיימים תחת סמכותו של הבורא


מזמור דברי אלוהים
כל הדברים קיימים תחת סמכותו של הבורא
I
צעד אחר צעד, הבורא יצר עבודה מכוונת בהתאם לתכניתו.
בזה אחר זה, הם הופיעו הברואים שלו בהתאם לתכניתו.
הכל קיים תחת הסמכות שלו.
כולם מודים לבורא על יצירתו וחסדו.
בכל צורה או גודל לא משנה.
הכל נברא בידי הבורא.

4/03/2019

6. בעולם הדתי, האם האמת ואלוהים הם שמחזיקים בסמכות, או שצוררי המשיח והשטן מחזיקים בסמכות?

פסוקים מכתבי הקודש, להתייחסות:

"אבל אוי לכם, סופרים ופרושים צבועים, מפני שאתם סוגרים את מלכות השמיים בפני בני האדם, מפני שאתם עצמכם לא תבואו בה, ואינכם מתירים לאלה הבאים להיכנס אליה" (מתי כ"ג 13).

"וישוע נכנס אל בית המקדש וגרש את כל המוכרים והקונים במקדש, והפך את שולחנותיהם של חלפני הכספים ואת כיסאותיהם של מוכרי היונים. הוא אמר להם, הן כתוב, ביתי בית תפילה ייקרא,' אך אתם הפכתם אותו למערת פריצים" (מתי כ"א 31-12).

4/02/2019

5. מה ההשלכות של כך שאדם מאמין באלוהים בדת וסובל את הבלבול והשליטה של הפרושים וצוררי המשיח? האם אלוהים יכול להושיע אדם אם כך הוא מאמין באלוהים?

פסוקים מכתבי הקודש, להתייחסות:

"ואם העיוור מוביל את העיוור, שניהם ייפלו אל הבור" (מתי ט"ו 14).

"ויהיו מאשרי העם הזה, מתעים; ומאשריו, מבלעים" (ישעיהו ט 16).

"נדמו עמי, מבלי הדעת... כרבם, כן חטאו לי; כבודם, בקלון אמיר. חטאת עמי, יאכלו; ואל-עונם, ישאו נפשו. והיה כעם, ככהן; ופקדתי עליו דרכיו, ומעלליו אשיב לו" (הושע ד 6-9).

דברי אלוהים רלוונטיים:

למשל, כמרים ומנהיגים בעולם הדתי נשענים על כישרונותיהם ותפקידיהם בביצוע עבודתם. בן אדם שיצעדו בעקבותיהם במשך זמן רב יידבקו בכישרונותיהם ויושפעו ממהותם במידה מסוימת. הם מתמקדים בכישרונות, ביכולות ובידע של בני אדם והם קשובים לדברים על-טבעיים מסוימים ולדוקטרינות עמוקות רבות שאינן מציאותיות (הדוקטרינות המעמיקות האלה כמובן אינן ניתנות להשגה). הם לא מתמקדים בשינויים בטבעם של בני האדם, אלא באימון בני האדם להטיף ולעבוד, ובשיפור הידע של בני האדם והדוקטרינות הדתיות העשירות שלהם. הם לא מתמקדים במידה שבה משתנה טבעם של בני האדם, או במידה שבה בני האדם מבינים את האמת. הם לא עוסקים במהותם של בני האדם, וקל וחומר שהם לא מנסים להכיר את המצבים הרגילים והחריגים של בני האדם. הם לא סותרים את תפיסותיהם של בני האדם או חושפים אותן, וקל וחומר שהם לא מתקנים את פגמיהם או את שחיתותם. רוב בני האדם הצועדים בעקבותיהם משרתים בשימוש בכישרונותיהם הטבעיים, ומה שהם מבטאים הוא ידע ואמת דתית מעורפלת שאין להם נגיעה למציאות ולא מסוגלים להעניק חיים לבני אדם.

מתוך 'עבודת האל ועבודת האדם' ב'הדבר מופיע בבשר'

4/01/2019

4. האם אלוהים באמת מציב כמרים ובכירים דתיים כלשהם? האם קבלה של כמרים ובכירים דתיים וציות להם יכולים לייצג את ציותכם לאלוהים ואת היותכם חסידי אל?

פסוקים מכתבי הקודש, להתייחסות:

"ועתה, הנה צעקת בני-ישראל באה אלַי; וגם-ראיתי, את-הלחץ, אשר מצרים, לחצים אתם. ועתה לכה, ואשלחך אל-פרעה; והוצא את-עמי בני-ישראל, ממצרים" (שמות ג' 9-10).

"והוא אמר לו שנית, 'שמעון בן יונה, האם אתה אוהב אותי?' ...הוא אמר לו, 'רעה את צאני.' הוא אמר לו בפעם השלישית, 'שמעון בן יונה, האם אתה אוהב אותי?' ...ישוע ענה לו, 'רעה את צאני'" (יוחנן כ"א 16-17).

"ואני אתן לך את המפתחות למלכות שמיים, וכל מה שתאסור בארץ יאסר בשמיים, וכל מה שתתיר בארץ יֻתַּר בשמיים" (מתי ט"ז 19).

"עלינו להישמע לאלוהים ולא לבני האדם" (מעשי השליחים ה' 29).

3/31/2019

3. מדוע כל שלב חדש בעבודתו של אלוהים נתקל בהתרסה וגינוי פרועים מצד העולם הדתי? מהו השורש לכך?

פסוקים מכתבי הקודש, להתייחסות:

"ויחל לדבר אליהם במשלים, לאמר, איש אחד נטע כרם, ויעש גדר סביב, ויחצב יקב, ויבן מגדל, ויתנהו אל כרמים, וילך למרחקים. ולמועד שלח עבד אל הכרמים, לקחת מאת הכרמים מפרי הכרם. ויאחזהו, ויכהו, וישלחהו ריקם. ויסף לשלח אליהם עבד אחר, ואתו סקלו באבנים, ומחצו ראשו, וישלחהו בחרפה. ויסף וישלח אחר, וגם אתו הרגו, וכן עשו לרבים אחרים, מהם הכו, ומהם הרגו. ולו עוד בן יחיד אשר אהבו, וישלח גם אתו אליהם באחרנה, כי אמר מפני בני יגורו. והכרמים ההם אמרו איש אל רעהו, הנה זה הוא היורש, לכו ונהרגהו, והירשה תהיה לנו. ויאחזהו, ויהרגו אותו, וישליכהו אל מחוץ לכרם. ועתה, מה יעשה בעל הכרם? הלא יבוא, ויאבד את הכרמים ההם, ונתן את הכרם לאחרים" (מרקוס י"ב 1-9).