菜單

5/29/2019

3. לדעתי, כל הדתות מלמדות את האנושות להיות טובה. האם זה אומר שלא משנה לאיזו דת תשתייך האנושות, כל עוד בני האדם הם כנים ואינם עושים מעשי רשע – הם יזכו לישועה?

התשובה מתוך דברי אלוהים:

מי שלא מסוגל לברוא את העולם לא יהיה מסוגל להביא אותו לקצו, ואילו מי שברא את העולם יבוא אותו לקצו ללא ספק. לכן אם מישהו לא מסוגל להביא את העידן לקצו ובסך הכל עוזר לאדם לטפח את דעתו, הוא לבטח לא אלוהים, והוא ודאי לא אדון האנושות. הוא לא יהיה מסוגל לעשות עבודה אדירה כזו. יש רק אחד שיכול לבצע עבודה כזו, וכל מי שלא מסוגל לעשות את העבודה הזו נמנה לבטח על האויבים והוא לא אלוהים. אם בני אדם כאלה מהווים כתות, הם לא תואמים לאלוהים, ואם הם לא תואמים לאלוהים, הם אויבים של אלוהים. האל האחד הזה הוא זה שעושה את כל העבודה, והאל האחד הזה הוא זה שמושל בתבל כולה.

מתוך 'הכרת שלושת השלבים של עבודת האל היא הנתיב להכרת האל' ב'הדבר מופיע בבשר'


בסוף העבודה הזו, כל הזרמים יהפכו לזרם אחד, כל הברואים ישובו לריבונותו של הבורא, כל הברואים יעבדו את האל האמיתי היחיד וכל הכתות יתפוררו ולא יופיעו שוב.

מתוך 'הכרת שלושת השלבים של עבודת האל היא הנתיב להכרת האל' ב'הדבר מופיע בבשר'

דבר ידוע הוא כי "אין צדיק בארץ. הצדיקים אינם בעולם הזה". כאשר אתם מתייצבים לפני אלוהים, שקלו מה ללבוש, שקלו כל מילה ומעשה שלכם, כל מחשבה ורעיון שלכם, ואפילו את החלומות שאתם חולמים כל יום ביומו – הם כולם למענכם בלבד. האין זה המצב האמיתי? "צדיקות" אין פירושה צדקה, אין פירושה לאהוב לרעך כמוך, ואין פירושה לא להילחם, לריב, לשדוד או לגנוב. צדיקות פירושה לקבל על עצמכם את התפקידים שאלוהים נותן לכם כחובתכם ולהישמע לתזמור האל ולסידורו כייעוד משמיים, ללא תלות בזמן או במקום, בדיוק כמו כל שעשה האדון ישוע. זו הצדיקות שאלוהים מדבר עליה. לוט נקרא צדיק מכיוון שהוא הציל את שני המלאכים שאלוהים שלח ללא מחשבה על רווח או הפסד. מה שהוא עשה בעת ההיא יכול להיחשב צודק, אבל לא ניתן לקרוא לו צדיק. רק משום שלוט ראה את אלוהים, הסכים לתת את שתי בנותיו תמורת המלאכים. אך לא כל מעשיו בעבר מייצגים צדיקות, ולכן אני אומר כי "אין צדיק בארץ". גם בין אלה הנמצאים בדרך חזרה אל הטוב, אין אף צדיק. לא משנה כמה טובים מעשיך, לא משנה כמה אתה מאדיר את שמו של אלוהים, לא מכה ומקלל אחרים ולא שודד ולא גונב, לא תוכל להיחשב צדיק, מכיוון שדברים כאלה יכול כל אדם רגיל לעשות. כיום, הדבר החשוב הוא שאתם אינכם מכירים את אלוהים. אפשר לומר רק כי כיום יש כמות מצומצמת של אנושיות רגילה, אך אתם חסרים את הצדיקות שאלוהים מדבר עליה ולכן אין דבר שאתם עושים המוכיח שאתם מכירים את אלוהים.

מתוך 'על הרשעים להיענש' ב'הדבר מופיע בבשר'

אמת המידה שעל פיה בני האדם שופטים זה את זה מבוססת על התנהגותם. מי שהתנהגותו טובה הוא צדיק, ומי שהתנהגותו מתועבת הוא רשע. אמת המידה שעל פיה אלוהים שופט את האדם מבוססת על השאלה האם מהותו נשמעת לאלוהים. מי שנשמע לאלוהים הוא צדיק ומי שלא נשמע לאלוהים הוא אויב ורשע, בין אם התנהגותו של האדם הזה טובה או רעה, ובין אם דבריו של האדם הזה נכונים או לא נכונים. יש בני אדם שרוצים לזכות ביעד טוב בעתיד בעזרת מעשים טובים, ויש כאלה שרוצים לרכוש יעד טוב בעזרת דיבורים טובים. בני אדם טועים וסבורים שאלוהים קובע את סופו של האדם בהתאם להתנהגותו או לדבריו. לכן, רבים שואפים לנצל זאת כדי לזכות במרמה בטובת הנאה זמנית.

מתוך 'אלוהים והאדם יבואו יחד למנוחה' ב'הדבר מופיע בבשר'

יש כיום רבים שלא מסוגלים לתפוס את היעד העתידי של האנושות ואשר גם לא מאמינים בדברים שאני אומר. כל מי שלא מאמין, יחד עם מי שלא מנהיג את האמת, הוא שד! מי שמחפש ומי שלא מחפש הם כעת שני סוגים שונים של בני אדם בעלי שני יעדים שונים. מי שעוסק בחיפוש אחר הכרת האמת ומנהיג את האמת נמנה על בני האדם שאלוהים יושיע. מי שלא מכיר את דרך האמת הוא אויב ושד. הוא צאצא של הארכי-מלאך והוא יושמד. אפילו מאמיניו האדוקים של אל מעורפל – האין גם הם שדים? בני אדם שיש להם מצפון טוב אך לא מקבלים את דרך האמת הם שדים. מהותם היא מהות של התנגדות לאלוהים. מי שלא מקבל את דרך האמת מתנגד לאלוהים, ואפילו אם בני האדם האלה יסבלו קשיים רבים, הם בכל זאת יושמדו. ...כל מי שלא מאמין באלוהים בהתגלמותו הוא הד, ויתרה מזאת, הוא יושמד.

מתוך 'אלוהים והאדם יבואו יחד למנוחה' ב'הדבר מופיע בבשר'

מקור  כנסיית האל הכול יכול

המשיח הגיע, והוא מעניק לאדם את דרך החיים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה