菜單

1/10/2019

23. הבנת ההינצלות


לין צ'ינג העיר צ'ינגזו, מחוז שאנדונג

באותן שנים שבהן הייתי חסידה של אלוהים ויתרתי על הנאות ממשפחתי ועל הנאות הבשר, והייתי עסוקה כל היום בכנסייה במילוי חובתי. לכן האמנתי שכל עוד איני נוטשת את העבודה בכנסייה שהופקדה בידי, איני בוגדת באלוהים, איני עוזבת את הכנסייה והולכת בדרכי האל עד הסוף, אלוהים יחוס עליי ויציל אותי. כמו כן האמנתי שהלכתי בנתיב ישועתו של אלוהים, ושכל מה שהיה עליי לעשות היה ללכת בדרכו עד הסוף.


אך לפני מספר ימים ראיתי טקסט מסוים מהטפתו של אדם, 'רק מי שיזכה באמת וייווכח במציאות הוא זה שיינצל באמת': "הינצלותו של האדם על ידי אלוהים אינה כה פשוטה כפי שבני אדם מתארים לעצמם. עלינו להסתמך על השיפוט והייסורים, כמו גם על המבחנים והזיכוך של דברי אלוהים בכל שלב בהתנסויותינו. עלינו להקפיד ללכת בדרכו של אלוהים על כל צעד ושעל, ובסוף לזכות באמת ולהביא לשינוי בטבענו כדי להפוך לבריאה חדשה ולהיות מסוגלים לסמוך על האמת כדי לנצח את השטן ולהתעלות על החטא. עלינו להיות מסוגלים לחיות באופן מודע תוך הסתמכות על דברי אלוהים, לציית לאלוהים לחלוטין ולתאום לו. רק כך ניתן לנצח באמת את השטן, להתעלות על החטא וליפול לנחלת אלוהים. אם נוכל להשיג תוצאה זו מתוך התנסות בעבודתו של אלוהים, רק כך נוכל באמת להינצל על ידי אלוהים". "בנתיב החיפוש אחר האמת והשגת ישועתו של אלוהים, קיימים עדיין קשיים ומכשולים רבים כמו פירוק המשפחה, אסונות טבע ואסונות הנגרמים בידי אדם – כל סוגי המבחנים והתלאות שעל בני אדם להתמודד עמם. ברור שאין מדובר בשיט חלק, ואם חסרה לבני האדם האמת, האם אינם יכולים לעמוד איתן, והסיכוי שהם יבגדו באלוהים הוא 100%". לאחר קריאת הקטע הזה, הרגשתי כאילו התעוררתי מחלום. לכן, בסופו של דבר, הינצלות על ידי אלוהים לא הייתה כל כך פשוטה כפי שחשבתי. היא מסתמכת על כך שבני אדם חווים את עבודת אלוהים ואת דבריו בכל צעד ושעל, מקבלים את ייסורי אלוהים ואת שיפוטו, את טיפולו וגיזומו, ומתנסים במרירות של כל סודי המבחנים והתלאות. זאת במטרה שיוכלו להגיע להבנה אמתית של הטבע המושחת שלהם, ובהדרגה להיפטר מהשחיתות, ובסוף אף יוכלו לסמוך על דברי אלוהים ולהסתמך על האמת כדי לנצח את השטן ולהתעלות על כוחות האופל בכל סוגי הסביבה. רק השגת תוצאה תאפשר לכם להינצל באמת על ידי אלוהים. אך אם אני משווה זאת למצבי בפועל, הייתי רחוק מהשגת מטרה זו. היו פעמים כה רבות שבהן גם אם ידעתי שרדיפה אחר מוניטין ומעמד אינה מומלצת על ידי אלוהים, עדיין עסקתי ברדיפה אחר דברים אלה, והייתי שלילי וחלש כשלא קיבלתי אותם. הייתי מאבד את המוטיבציה שלי ברדיפת האמת ושוקע באפלה שממנה לא יכולתי להשתחרר. היו פעמים כה רבות שבהן גם אם ידעתי שלהאמין באלוהים פירושו שעליי לרדוף את האמת כדי לגמול לו על אהבתו ושבהן לא יכולתי לבצע עסקאות עם אלוהים, ראיתי את יומו של אלוהים מגיע מאוחר מדי ונשאתי בתוכי שליליות. האנרגיה שהייתה לי בעבר נעלמה בלי להשאיר סימן, וטיפלתי במילוי חובתי ברשלנות. כשנתקלתי בקשיים בעבודתי, על אף שידעתי שזהו אלוהים שמנסה אותי באמצעות קשיים, בתוכי הייתי עדיין מלא באי הבנות ותלונות כלפי אלוהים. הרגשתי שקשה מדי ומעייף מדי להאמין באלוהים, ותמיד רציתי לברוח ואף לוותר על עבודתי. היו פעמים כה רבות שבהן גם אם ידעתי שהסביבה וכל בני האדם, העניינים והדברים שמסביבי נקבעו על ידי אלוהים כדי להפוך אותי למושלם, ושעליי לחפש אמת מתוך דברים אלה, כשנתקלתי באדם, עניין או דבר שלא תאם את תפיסתי, הייתי תמיד מתנגד לו ולא הייתי מוכן לקבל אותו. כשראיתי בני אדם אחרים עם משפחות מאושרות בזמן שאני ננטשתי על ידי אהוביי ולא מצאתי מקום לנוח, הייתי לעתים קרובות מתמלא צער וכאב, עד כדי כך שהיו כמה פעמים שרציתי להיפרד מאלוהים. ... אף על פי כן, עדיין חשבתי שכבר מזמן בחרתי בנתיב הישועה של אלוהים. כשבוחנים את כל המצבים האלה בפועל, איך יכול היה להיות לי קמצוץ של שיעור קומה אמתי? מול מבחן קטן או תסכול קל בלבד, הייתי בסכנת מעידה, וזאת מבלי לדבר על יכולתי לעמוד איתן בעיצומם של תלאות וסבל עצומים. באותו רגע ראיתי שעל אף שהלכתי בדרכי אלוהים במשך מספר שנים מבלי לוותר, לא ממש קלטתי את האמת וטבע חיי לא השתנה כהוא זה. עדיין חייתי תחת השפעתו האפלה של השטן, נתונה לתכסיסיו ולתמרוניו. היה זה רחוק מאוד מהמצב הרגיל הדרוש כדי להינצל באמת על ידי אלוהים, אך עדיין האמנתי שנכנסתי לנתיב ישועתו של אלוהים לפני זמן רב ושהייתי כמעט מתאימה – זאת הייתה פשוט הונאה עצמית.

הו, אלוהים, תודה! אלה הנאורות וההנחיה שלך שאפשרו לי לראות בבירור את המצב האמתי שלי, גרמו לי להבין מהי ישועה אמתית, וחוללו מהפך בידע השגוי שהיה לי בעבר. הן גם גרמו לי להבין שאם איני זוכה באמת או מחוללת שינוי בטבע של חיי, אין זה משנה כמה שנים אני מאמינה באלוהים, לא אזכה באישורך. מעתה ואילך, אני מוכנה להוקיר אוצר זה של זמן כדי להצטייד בעוד מהאמת, ותוך כדי התנסות בעבודתך אפטר מהטבע המושחת שלי. אחיה על פי דבריך ואציית לך לחלוטין, ואזכה בישועה אמתית על ידך.
צפה עוד
הברק ממזרח - אור הישועה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה