菜單

1/27/2019

67. המתנה הגדולה ביותר שאלוהים נתן לי


67. המתנה הגדולה ביותר שאלוהים נתן לי
יישין, העיר שיג'יאז'ואנג, מחוז הביי

בעבר, הייתי מרבה לשמוע את אחיי ואחיותיי אומרים, "כל מה שאלוהים עושה הוא לטובה. זה כל מה שאנשים צריכים." הודיתי בכך והסכמתי לכך, אולם לא היתה לי כל הבנה בנושא מתוך חוויותיי שלי. מאוחר יותר, רכשתי מידה של הבנה דרך הסביבה שאלוהים יצר עבורי.


היה לי רצון עז במיוחד בלבי להשיג מעמד. תמיד קיוויתי שהמנהיג ישים לב אליי ושאחיי ואחיותיי יחשבו עליי טובות, אולם המציאות מעולם לא היתה כפי שקיוויתי. במשך מספר שנים, לא משנה עם מי הייתי מצוותת במילוי חובותיי, תמיד הייתי "העוזרת". לא משנה מה קרה, המנהיג תמיד היה דן בכך עם שותפתי ומסדר כך שהיא תטפל בעניינים. נדמה שבעיני המנהיג, הייתי אדם לא חשוב וחסר משמעות. זה ממש הוציא אותי מאיזון. חשבתי: "אני ממלאת את אותו סוג של חובות ואינני גרועה מאחרים. מדוע אני תמיד 'העוזרת'? מדוע אני תמיד מתחת לאדם אחר?" חוויתי לא מעט ייסורי זיכוך מפני שמשאלותיי לא יכלו להתגשם, וכל הזמן חייתי בתוך אי-הבנתי את אלוהים. לא יכולתי להימלט מזה. יום אחד, המנהיג הורה לשותפתי לחבר טקסט מסוים, אבל לא ביקש ממני לעזור. זה פגע בעצב חשוף אצלי. על אף שידעתי שאסור לי לרדוף אחר דבר חסר ערך שכזה, פשוט לא יכולתי להניח לזה, ושוב שקעתי בכאב. חשבתי: מדוע מצבים מסוג זה תמיד מוצאים אותי? מדוע המצבים הללו לעולם אינם מה שאני רוצה? מדוע אלוהים עושה דברים כאלה? לחלוטין לא יכולתי להבין זאת.

מאוחר יותר, כשאכלתי ושתיתי את דברי האל, ראיתי את דברי האל הבאים: "עם זאת, את השחיתות שבטבע האנושי יש לפתור באמצעות עמידה בניסיונות. כל היבט שבו אינך עומד בניסיון הוא היבט שעליך לזכך – זהו ההסדר האלוהי. אלוהים יוצר עבורך סביבה ומכריח אותך להזדכך בה, כדי שתכיר את שחיתותך שלך. בסופו של דבר תגיע לנקודה שבה תעדיף למות ולוותר על מזימותיך ועל תשוקותיך ולהישמע לריבונותו ולהסדריו של אלוהים. לכן אם אנשים לא עברו מספר שנות זיכוך, אם הם לא חוו מספר שנות סבל, הם לא יוכלו לחמוק מכבלי שחיתותו של הגוף הגשמי במחשבתם ובלבם. בכל היבט שבו אתה עדיין כפוף לכבלי השטן, בכל היבט שבו עדיין יש לך תשוקות ודרישות משלך – אלו ההיבטים שבהם עליך לסבול. רק מתוך הסבל ניתן ללמוד לקחים, היינו לזכות באמת ולהבין את כוונתו של אלוהים" ('כיצד להשביע את רצונו של אלוהים בעודך נתון בניסיונות' ב'תיעוד נאומיו של המשיח'). חשתי גל של חום בלבי לנוכח דברי האל, כאילו האל הפך אותי לנאורה פנים-אל-פנים והסביר לי מדוע הוא עושה דברים בדרך זו ומהי המטרה, והוא אפשר לי להבין את כוונותיו הטובות. לנוכח ההארה הזו מאלוהים, לא יכולתי שלא להסתובב ולהביט מחדש בסביבה שהוא יצר עבורי. או אז ראיתי שאלוהים מכיר אותי יותר טוב מכול: הוא ידע אילו היבטים אצלי הושפעו באופן החמור ביותר מכבלי השטן. הוא גם הבהיר ששחיתותי בידי השטן היתה חמורה במיוחד בכל הנוגע למעמד. אלוהים לא סובל לראות אותי חיה תמיד בתחומו של השטן, ולראותי מושחתת, מדוכאת, מעונה ונרמסת בידי השטן. לכן אלוהים שם לו למטרה את אופיי, והוא טיהר אותי ללא הרף בהתאם למה שהייתי זקוקה לו, במקום שבו הושחתתי עמוק מכול בידי השטן. הגילויים הללו, הייסורים הללו, הטיהורים הללו – כולם היו ישועת אהבתו של אלוהים כלפיי. אולם במשך שנים כה רבות, מעולם לא הבנתי את כוונותיו הטובות של אלוהים. לא הייתי מוכנה לקבל את עבודת "ההפשטה" שלו עליי. זו הסיבה שתמיד הבנתי שלא כהלכה את טוב לבו ותמיד חשתי שהוא קשה כלפיי, מדכא אותי, ולא מרשה לי להפגין באמת את יכולותיי. כשאני חושבת על זה כעת, אילו אני – כאדם שראה במעמד את החיים עצמם – אכן הייתי משיגה את מבוקשי בכל תחום, תשוקותיי הפנימיות היו רק גדלות ובסופו של דבר הייתי נהרסת בוודאות. הייתי מושמדת כליל. רק אז הבנתי את העבודה הקשה שאלוהים עשה עבורי במשך שנים רבות; רק אז ראיתי שהסביבות שאלוהים יצר עבורי נועדו להציל אותי. זוהי אהבה שלא ניתן להביע במילים. לבי נרגש מאהבתו הכנה של אלוהים, ואי-ההבנות שלי כלפי אלוהים נעלמו מלבי. הייתי מוכנה בשמחה להיות ממושמעת בסביבה שאלוהים יצר עבורי.

רק דרך חוויה זו, נוכחתי באמת שאלוהים יוצר סביבות במטרה לנסות לזכך את האדם. יש בכך משמעות עמוקה וגם אהבה אדירה! האמת היא שמבחינתי, כאשר התעוררו מצבים שלא עלו בקנה אחד עם תפיסותיי, הם היו למעשה בדיוק מה שהייתי זקוקה לו בחיים. היה זה אמצעי חיוני שבעזרתו גרם לי אלוהים להכיר אותו ולהישמע לו, כדי להושיע אותי ולהפוך אותי למושלמת. בדיוק כפי שאם מבינה באמת את בריאות ילדיה – איזה ילד זקוק למה, אילו תוספי מזון הם צריכים – אם מבינה זאת היטב. כיום, מה שאלוהים עושה בחייהם של אנשים הוא אותו הדבר: אלוהים יוצר סביבה עבור אנשים, וכל שהוא עושה בחייהם מבוסס רק על מה שהם זקוקים לו. כל זה הוא מה שיהיה מועיל ביותר לחייהם ושיאפשר להם לזכות באמת, להשיג הישמעות לאלוהים, ולהשיל מעליהם את השפעת השטן. אם אנשים יכולים להיות ממושמעים בתוך הסביבה שאלוהים יצר עבורם, הם יכולים לזכות באמת ובחיים, ובסופו של דבר הם יכולים לזכות בשלמות מאלוהים. אם אנשים מתירים את הרסן מעל מזגם והעדפותיהם, ורוצים שאלוהים ישביע את רצונותיהם, לא זו בלבד שהם לא יזכו בדבר, אלא שהם גם יעוררו סלידה בלבו של אלוהים. כך, בסופו של דבר, הם יפגעו בעצמם ויביאו על עצמם הרס. זאת משום שמה שאנשים אוהבים אינו מה שמתאים להם, והוא מתאים עוד פחות לישועתו ולהשלמתו של אלוהים אותם. רק מה שאלוהים נותן לבני אדם הוא הטוב ביותר; רק זה הוא מה שאנשים זקוקים לו יותר מכול. באותה העת רכשתי לבסוף הבנה מעשית כלשהי של מה שאמר אלוהים: "והנתיב של היום כולל משפט וקללה, אך על כולכם לדעת שהדברים שהענקתי לכם, בין שמדובר במשפט או בייסורים, הם כל המתנות הטובות ביותר שאני יכול לתת לכם, והם כולם דברים שאתם זקוקים להם בדחיפות."

אני מודה להארתו של אלוהים, שאפשרה לי לרכוש מידת-מה של ידע והבנה באשר לעבודתו של אלוהים עליי, ולראות שככל שאני ממאנת לקבל משהו, כך אני צריכה אותו, וכך עליי לקבלו. רק בדרך זו אוכל להשיג את מה שאלוהים נותן לי. אני מבינה גם שמהותו של אלוהים היא טובה, ושכל מה שהוא עושה עבור האנושות הוא אהבה. מעשיו של אלוהים למען האנושות הם כל מה שמועיל ביותר לחייהם של אנשים, הוא המזון הדרוש ביותר בחייהם, והוא המתנה המשובחת ביותר שאלוהים נותן לאדם. מעתה ואילך, אני מוכנה להפקיד את עצמי לחלוטין בידיו של אלוהים, להישמע ולקבל את כל העבודה שאלוהים משלים עליי. אני מוכנה לבקש לדעת את האמת, לזכות באמת, ולהשיג שינוי בטבעי במהרה בסביבה שאלוהים יוצר עבורי.
ייתכן שתאהב גם...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה