האמירה התשעים
כל העיוורים חייבים להסתלק מפניי, ואסור להם להישאר אפילו רגע אחד נוסף, מכיוון שבני האדם שאני רוצה הם אלה שיכולים להכיר אותי, שיכולים לראות אותי ואשר יכולים לזכות ממני בכל הדברים. ומי יכול באמת לזכות ממני בכל הדברים? יש בהחלט מעט מאוד בני אדם כאלה, ואין ספק שהם יקבלו את הברכות שלי. אני אוהב את בני האדם האלה, ואני בוחר בהם אחד-אחד להיות יד ימיני ולהיות הביטויים שלי בעולם, ואני אגרום לכל האומות ולכל העמים להלל אותי ללא-הרף, ולהריע עוד ועוד למענם. הו, הר ציון!
הרם את נס הניצחון והרע לי! זאת מכיוון שאני נוסע בתבל מקצה אל קצה, עובר על כל פינה של ההרים, הנהרות וכל הדברים, ואז חוזר הנה שוב. אני חוזר כמנצח, עם צדק, משפט, חרון אף ואש, ויתרה מזאת, אני חוזר עם בניי הבכורים. אני משליך הרחק את כל הדברים שאני מתעב, ואת כל בני האדם, העניינים והחפצים שאני סולד מהם. אני נוחל בניצחון, והשלמתי את כל מה שרציתי לעשות. מי מעז לומר שלא השלמתי את עבודתי? מי מעז לומר שלא זכיתי בבנים הבכורים שלי? מי מעז לומר שלא חזרתי כמנצח? מי שיגיד זאת בהחלט שייך לסוג של השטן, ואלה הם בני האדם שמתקשים לזכות במחילה ממני. הם עיוורים, הם שדים מטונפים, ואני מתעב אותם יותר מכל. בנוגע לדברים האלה, אתחיל לחשוף את חרון אפי ואת כל המשפט שלי, ובאמצעות האש הבוערת שלי, אני אצית את התבל מקצה לקצה ואאיר כל פינה – זה הצו המנהלי שלי.
לאחר שתבינו את דבריי, יהיה עליכם לשאוב מהם נחמה. אסור לכם להתעלם מהם ולתת להם לחלוף על פניכם. אמירות של שיפוט נשמעות מדי יום. אם כן, מדוע אתם כה רפי שכל ואדישים? מדוע אתם לא משתפים איתי פעולה? האם אתם מוכנים להישלח לגיהינום? אני אומר שאני האל מלא הרחמים לבניי הבכורים, לבניי ולאנשיי. אם כן, איך אתם מבינים זאת? זו לא הצהרה פשוטה, ויש לתפוס אותה מנקודת מבט חיובית. הו, האנושות העיוורת! הושעתי אתכם פעמים רבות, וחילצתי אתכם מאחיזתו של השטן ומהייסורים כדי שתוכלו לזכות בהבטחה שלי. אם כן, מדוע אתם לא מתחשבים בלבי? האם מישהו מכם יכול לזכות כך בישועה? הצדק, המלכותיות והמשפט שלי לא מגלים רחמים לשטן. אולם בעיניכם, הם נועדו להושיע אתכם, אך אתם פשוט לא מסוגלים להבין את הטבע שלי, ואתם גם לא מכירים את העקרונות שמנחים את מעשיי. חשבתם שאני פועל מבלי להתייחס לחומרת מעשיי או למטרתם – כמה נבער! אני מסוגל לראות בבירור את כל בני האדם, את כל האירועים ואת כל הדברים. אני מבין בבהירות גמורה את מהותו של כל אדם. כלומר אני תופס באופן מוחלט את כל הדברים שהאדם מסתיר בלבו. אני רואה בבירור אם מישהי היא כמו איזבל, או אם מישהי זונה, ואני יודע את הדברים שבני האדם עושים בסתר. אל תתהדרו בקסם האישי שלכם בפניי, חדלי אישים שכמותכם! צאו מכאן עכשיו! על מנת להימנע מביוש שמי, אין לבני אדם כאלה תועלת עבורי! הם לא יכולים לשאת עדות על שמי, אלא במקום זאת הם פועלים באופן שאינו מועיל והם ממיטים חרפה על משפחתי! הם יסולקו מביתי תכף ומיד. אני לא רוצה אותם! לא אסבול אפילו עיכוב של שנייה! עבור בני האדם האלה, השאיפה שלהם תעלה חרס, תהיה אשר תהיה, מכיוון שבמלכות שלי, כולם קדושים וללא רבב. לרבות אנשיי, אם אני אומר שאני לא רוצה מישהו, אני מתכוון לכך. אל תחכו שאשנה את דעתי. לא אכפת לי כמה טובים הייתם אליי בעבר!
אני מגלה לכם תעלומות מדי יום. האם אתם מכירים את שיטת הדיבור שלי? בהתאם למה אני מגלה תעלומות? האם אתם יודעים זאת? אתם מרבים לומר שאני האל שמקיים אתכם ברגע הנכון. אם כן, כיצד אתם תופסים את ההיבטים האלה? אני חושף בפניכם את התעלומות שלי בזו אחר זו בהתאם לשלבי עבודתי, ואני מקיים אתכם בהתאם לתוכנית שלי, ויתרה מזאת, אני מקיים אתכם בהתאם לשיעור קומתכם האמיתי (אמירה זו מתייחסת לכל אדם ואדם במלכות). שיטת הדיבור שלי היא כזו: לבני האדם בביתי אני מעניק נחמה. אני מקיים אותם ושופט אותם. לשטן אני לא מגלה שום רחמים, וכלפיו הכל חמה ואש. אשתמש בצווים המנהליים שלי כדי לגרש מביתי בזה אחר זה את בני האדם שלא הועדתי מראש או בחרתי. אין צורך להיות קצרי רוח. אחרי שאגרום להם לגלות את צורתם האמיתית (אחרי שהם ישרתו את בניי בסוף), הם ישובו אל בור התהום. אחרת, לעולם לא ארפה מהעניין הזה ולעולם לא אניח לו. בני האדם מרבים להזכיר את הגיהינום ואת השאול. אולם האם אתם יודעים למה מתייחסות שתי המילים האלה, ומה ההבדל ביניהן? האם אתם באמת מתייחסים לאיזושהי פינה קרה ואפלה? הדעת האנושית תמיד מפריעה לניהול שלי. בני האדם מהרהרים בדברים באקראי, אך הם חושבים שמצבם די טוב! השאול והגיהינום מתייחסים שניהם למקדש הטינופת שהשטן או רוחות רעות שכנו בו בעבר. במילים אחרות, כל מי שהשטן או רוחות רעות דבקו בו בעבר הוא זה שמצוי בשאול ובגיהינום – אין שום טעות! זו הסיבה שהדגשתי פעם אחר פעם בעבר שאני לא שוכן במקדש של טינופת. האם אני (אלוהים עצמו) יכול לחיות בשאול, או בגיהינום? האין אלה שטויות בלתי סבירות? אמרתי זאת מספר פעמים, אך אתם עדיין לא מבינים למה אני מתכוון. בהשוואה לגיהינום, השטן משחית את השאול הרבה יותר בחומרה. בני האדם שנשלחים לשאול הם המקרים החמורים ביותר, ופשוט לא הועדתי מראש את בני האדם האלה; בני האדם שנשלחים לגיהינום הם אלה שהועדתי מראש אך סילקתי לאחר מכן. במילים פשוטות, לא בחרתי אפילו אחד מבני האדם האלה.
בני האדם מרבים להוכיח את עצמם כמומחים להבנה שגויה של דבריי. אילולא הצבעתי על דברים והבהרתי אותם לאט-לאט, מי מכם היה מבין? אתם רק מאמינים למחצה אפילו למילים שאני אומר, קל וחומר לדברים שלא הוזכרו עד כה. כעת, ריבים פנימיים החלו בכל האומות: פועלים רבים עם מנהיגים, תלמידים רבים עם מורים, אזרחים רבים עם הממשל במדינה, וכל הפעילויות שגורמות למתיחות מופיעות בכל אומה ואומה, וזה רק חלק אחד שמשרת אותי. ומדוע אני אומר שהוא משרת אותי? האם אני מתענג על ביש המזל של בני האדם? האם אני יושב ולא מקשיב? ודאי שלא! זאת מכיוון שהשטן משתלח בבני האדם במהלך חבלי המוות האחרונים שלו, ומהצד השלילי, הדבר משמש כניגוד לעוצמתי ולמעשיי המופלאים. כל זה הוא עדות חזקה שנישאת עליי, וזה כלי נשק שניתן להשתמש בו כדי לתקוף את השטן. בזמן שכל אומות העולם נאבקות על שטח והשפעה, בניי הבכורים ואני מולכים כמלכים ביחד ומסדרים אותן. הן בשום אופן לא מעלות על דעתן שבתנאים הסביבתיים המחפירים האלה, מלכותי מתממשת לחלוטין בקרב בני האדם. יתר על כן, כשהן נלחמות על כוח ורוצות לשפוט בני אדם אחרים, בני האדם האחרים שופטים אותן וחרון אפי מעלה אותן בלהבות – כמה עלוב! כמה עלוב! מלכותי מתממשת בקרב בני האדם – איזה אירוע רב כבוד הוא זה!
בהיותכם בני אנוש (בין שאתם בני האדם של מלכותי או צאצאי השטן), אתם חייבים לראות כולכם את מעשיי המופלאים. אחרת, לעולם לא הסדיר את העניין הזה עד תום. אפילו אם אתם מוכנים לקבל את המשפט שלי, בכל זאת לא יהיה די בכך אם לא תראו את מעשיי המופלאים. כל בני האדם צריכים להיות משוכנעים מהלב, מהדבר וממראה עיניהם, ואך אחד לא מורשה לחמוק. כל בני האדם חייבים להעניק לי כבוד. בסופו של דבר, אני אגרום אפילו לתנין הגדול האדום כאש לעלות ולהלל אותי למען הניצחון שלי. זה הצו המנהלי שלי – מי יזכור אותו? כל בני האדם חייבים להלל אותי עד אין קץ ולהעניק לי כבוד.
עוד
ישועת האל הכול יכול
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה