菜單

9/21/2018

מזמור דברי אלוהים אלוהים מברך את הישרים

Smiley face


מזמור דברי אלוהים
אלוהים מברך את הישרים

I
כשאתם נותנים ליבכם לאל, ואותו לא מרמים, כשאינכם מטעים את הבריות שמעליכם או תחתיכם, כשאתם פתוחים עם אלוהים בכל דבר, כשאינכם רק פועלים כדי לזכות בטובת האל, זו משמעות היושר. יושר, זה להפנות גב למה שטמא בכל מילה ומעשה, לא לרמות איש ולא את האל. יושר, זה להפנות גב למה שטמא בכל מילה ומעשה, לא לרמות איש ולא את האל. זהו יושר, כן. הו, זהו יושר, כן.
II
אם דבריכם מלאים בתירוצים, מלאים בהצדקות חסרות ערך, אז אינכם מתרגלים אמת, אינכם מוכנים לעשות זאת. איך תמצאו את האור והישועה אם אינכם חושפים סודותיכם? אם תרצו לחפש את דרך האמת, אתם תמיד תחיו באור. יושר, זה להפנות גב למה שטמא בכל מילה ומעשה, לא לרמות איש ולא את האל. יושר, זה להפנות גב למה שטמא בכל מילה ומעשה, לא לרמות איש ולא את האל. זהו יושר, כן. הו, זהו יושר, כן.
III
אם תהיו מוכנים לשרת בבית האל בחריצות, בלי לחפש תמורה, אז אתם קדושים נאמנים המחפשים להיות ישרים. אם תוכלו לתת את חייכם כדי לחזות באל, אם רק תרצו לרצותו ולא תחשבו על עצמכם, אתם תיזונו מהאור ותזכו לחיות במלכות, לנצח. יושר, זה להפנות גב למה שטמא בכל מילה ומעשה, לא לרמות איש ולא את האל. יושר, זה להפנות גב למה שטמא בכל מילה ומעשה, לא לרמות איש ולא את האל. זהו יושר, כן. הו, זהו יושר, כן.

מתוך 'הדבר מופיע בבשר'

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה