菜單

9/19/2018

11. אני מאמין שאלוהים קיים, אך אני צעיר ועדיין יש לי כל כך הרבה דברים לעשות בחיים. אם אחכה עד שאהיה פחות עסוק ואז אאמין באלוהים, האם אוכל בכל זאת להגיע אל הישועה?

11. אני מאמין שאלוהים קיים, אך אני צעיר ועדיין יש לי כל כך הרבה דברים לעשות בחיים. אם אחכה עד שאהיה פחות עסוק ואז אאמין באלוהים, האם אוכל בכל זאת להגיע אל הישועה?

דברי אלוהים רלוונטיים:
חיי האדם חסרים כל חמימות ונעדרים כל טעם אנושי או אור, אך הוא התרגל לכך והוא מעביר חיים שלמים ללא ערך שבהם הוא נחפז אנה ואנה מבלי להשיג דבר. יום המוות הולך וקרב כהרף עין, והאדם ימות מוות מר. בעולם הזה, הוא מעולם לא השיג דבר או זכה בדבר – הוא רק בא בחופזה ועוזב בחופזה. איש מבני האדם שאני משקיף עליהם מעולם לא הביא דבר או לקח דבר, ולכן האדם מרגיש שהעולם לא הוגן. אולם איש לא מוכן להסתלק מהר יותר. בני האדם סתם מחכים ליום שבו ההבטחה שלי מהשמיים תרד פתאום אל בני האדם ותאפשר להם לחזות שוב בדרך לחיי נצח כשהם סוטים מדרך הישר.
מתוך 'האמירה העשרים' מתוך 'אמירותיו של אלוהים לתבל כולה' ב'הדבר מופיע בבשר'
בני אדם נוטים תמיד לנהות אחר העולם, יש בלבם תקוות רבות מדי, הם רוצים דברים רבים מדי לעתידם, ויש להם יותר מדי דרישות מוגזמות. הם חושבים תמיד על בשרם ודמם ועורכים תוכניות למענו, והם לעולם לא מעוניינים לחפש את דרך האמונה באלוהים. השטן לכד את לבם, הם איבדו את יראתם לאלוהים, והם מקדישים את לבם לשטן. אולם אלוהים הוא זה שברא את האדם. כך האדם איבד את העדות, כלומר איבד את כבודו של אלוהים. ...אתם לא מרגישים את ערכו היקר של האור כשאתם חיים בו, אך תהיו מודעים לערכו היקר ברגע שתחיו בחשכת הליל. אז תצטערו. אתם מרגישים בסדר כעת, אך יבוא יום ותצטערו. בבוא היום הזה, כשהחשיכה תרד והאור יעלם לעולם, החרטות שלכם יגיעו מאוחר מדי. העובדה שאתם עדיין לא מבינים את העבודה הנוכחית היא הסיבה לכך שאתם לא מצליחים להוקיר את הזמן שלכם כעת. ברגע שהעבודה של כלל התבל תתחיל, כלומר כאשר כל מה שאני אומר היום יתגשם, בני אדם רבים יחזיקו את ראשיהם בידיהם ויבכו בכי מר. האין זו ירידה אל החשיכה בבכי ובחריקת שיניים?
מתוך 'סוד העניין של עבודת הכיבוש (1)' ב'הדבר מופיע בבשר'
אם לא תחפשו הזדמנויות לכך שאלוהים יהפוך אתכם למושלמים, ואם לא תחתרו לעסוק בשאיפה להפוך למושלמים, הרי שבסופו של דבר, תתמלאו בחרטה. כעת עומדת בפניכם ההזדמנות הטובה ביותר להפוך למושלמים – זה העיתוי הטוב ביותר. אם לא תשאפו בכנות לכך שאלוהים יהפוך אתכם למושלמים, ברגע שעבודתו תסתיים, יהיה מאוחר מדי – כבר תחמיצו את ההזדמנות הזו. גם אם תשאפו לכך מאוד, אם אלוהים לא יבצע עוד את עבודתו, בלי קשר למאמץ שתשקיעו, לעולם לא תהיו מסוגלים להפוך למושלמים. עליכם לנצל את ההזדמנות ולשתף פעולה באמצעות העבודה האדירה של רוח הקודש. אם תחמיצו את ההזדמנות הזו, לא תינתן לכם הזדמנות נוספת, גם אם תקדישו מאמצים מאין כמוהם.
מתוך 'היו קשובים לרצונו של אלוהים כדי לזכות להפוך למושלמים' ב'הדבר מופיע בבשר'
איש לא יודע שהסיבה לכל התזכורות והתוכחות החוזרות ונשנות של אלוהים היא שיש בידיו של אלוהים אסון חסר תקדים שהוא הכין, אסון כזה שגופו ונשמתו של האדם לא יוכלו לשאת. האסון הזה הוא לא רק עונש לבשר והדם, אלא גם לנשמה. עליכם לדעת זאת: כשתוכנית האל מושלכת הצדה, וכשכל תזכורותיו ותוכחותיו לא זוכות להתייחסות, מה תהיה עוצמת כעסו? זה לא יהיה דומה לשום דבר שאף ברייה חוותה או שמעה אי פעם. על כן אני אומר שהאסון הזה הוא חסר תקדים ולעולם לא יחזור שנית. הסיבה לכך היא שתוכנית האל כוללת רק בריאה אחת וישועה אחת. זוהי הפעם הראשונה וגם האחרונה.
מתוך 'אלוהים הוא מקור חיי האדם' ב'הדבר מופיע בבשר'
התעוררו, אחים! התעוררו, אחיות! היום שלי לא סובל דיחוי. זמן הוא חיים, וניצול הזמן הוא הצלת חיים! הזמן לא רחוק! אם אתם נבחנים כדי להתקבל לאוניברסיטה ואתם נכשלים, אתם יכולים לנסות שוב ולשנן חומר לקראת המבחן. עם זאת, היום שלי לא יחווה עיכוב כזה. זכרו! זכרו! אני מפציר בכם במילים הטובות האלה. סוף העולם יתחולל לנגד עיניכם. אסונות אדירים מתקרבים במהירות. האם חייכם חשובים לכם, או שמא השינה, האכילה, השתייה או הלבוש חשובים לכם? הגיע הזמן שבו תשקלו את הדברים האלה. אל תפקפקו עוד, ואל תפחדו להיות ודאיים!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה