菜單

3/30/2018

אלוהים והאדם יבואו יחד למנוחה

בראשית, אלוהים נח. לא היו בני אנוש או כל דבר אחר על פני האדמה באותה עת, ואלוהים לא עשה שום עבודה. אלוהים החל בעבודת הניהול שלו רק לאחר שהאנושות החלה להתקיים ולאחר שהיא הושחתה. מהשלב הזה והלאה, אלוהים לא נח עוד, אלא החל לעמול בקרב האנושות. מנוחתו של אלוהים הופסקה משום השחתתה של האנושות, וכן משום המרד של הארכי-מלאך. אם אלוהים לא יביס את השטן ולא יושיע את האנושות שהושחתה, הוא לעולם לא יוכל עוד לבוא למנוחה. כשאין לאדם מנוחה, אין מנוחה גם לאלוהים. כשאלוהים יבוא למנוחה פעם נוספת, גם האדם יבוא למנוחה. חיי המנוחה הם חיים ללא מלחמה, ללא זוהמה, וללא רשעות בלתי פוסקת. כלומר אין בהם הטרדות מצד השטן (המילה "שטן" מתייחסת כאן לכוחות עוינים), השחתה בידי השטן או פלישה של כל כוח שמתנגד לאלוהים. כל הדברים פועלים לפי מינם ועובדים את אדון הבריאה. השמיים והארץ שלווים לחלוטין. אלה הם חיי המנוחה של האנושות. כשאלוהים יבוא למנוחה, לא תישאר עוד רשעות על פני האדמה, ולא תהיה עוד פלישה של כוחות עוינים כלשהם. בנוסף, האנושות תבוא למישור חדש. היא לא תהיה עוד אנושות שהשטן השחית, אלא אנושות שזכתה בישועה לאחר שהשטן השחית אותה. יום המנוחה של האנושות הוא גם יום המנוחה של אלוהים. אלוהים איבד את מנוחתו משום אי-יכולתה של האנושות לבוא למנוחה, ולא משום שהוא לא יכול היה לנוח במקור. ביאה למנוחה אין פירושה שכל הדברים יפסיקו לנוע או להתפתח, ואין פירושה שאלוהים יפסיק לעבוד או שהאדם יפסיק לחיות. הסימן לביאה למנוחה הוא כזה: השטן הושמד והרשעים שהצטרפו לשטן במעשיו הרעים נענשו וחוסלו. כל הכוחות העוינים לאלוהים מפסיקים להתקיים. בואו של אלוהים למנוחה פירושו שהוא לא יבצע עוד את עבודתו, ישועת האנושות. בואה של האנושות למנוחה פירושה שכל האנושות תחיה לאורו של אלוהים ובברכותיו. לא תהיה כל השחתה מצד השטן ולא יתרחשו דברי רשע כלשהם. האנושות תחיה באופן רגיל על פני האדמה, ואלוהים ידאג לה. כשאלוהים והאדם יבואו יחד למנוחה, פירוש הדבר יהיה שהאנושות זכתה לישועה שהשטן הושמד, ושעבודתו של אלוהים בקרב בני האדם הסתיימה לגמרי. אלוהים לא ימשיך עוד לעבוד בקרב בני האדם, והאדם לא יחיה עוד בתחומו של השטן. לפיכך, אלוהים לא יהיה עוד עסוק, והאדם לא יתרוצץ עוד במרחב. אלוהים והאדם יבואו למנוחה בעת ובעונה אחת. אלוהים ישוב לעמדתו המקורית, וכל אדם ישוב למקומו המתאים. אלה הם היעדים שאלוהים והאדם ישכנו בהם בהתאמה לאחר סיום כל ניהולו של אלוהים. לאלוהים יש היעד שלו ולאדם יש היעד שלו. בעת מנוחה, אלוהים יוסיף להנחות את האנושות כולה בחייה על פני האדמה. כשהאדם יחיה לאורו של אלוהים, הוא יעבוד את האל האמיתי האחד שבשמיים. אלוהים לא יחיה עוד בקרב האנושות, וגם האדם לא יוכל לחיות עם אלוהים ביעד של אלוהים. אלוהים והאדם לא יכולים לחיות באותו מישור – לכל אחד מהם אורח חיים המתאים לו. אלוהים הוא זה שמנחה את האנושות כולה, ואילו האנושות כולה היא התגשמותה של עבודת הניהול של אלוהים. האנושות היא זו שמובלת. במהותה, האנושות לא דומה לאלוהים. לנוח פירושו לשוב למקומכם המקורי. לפיכך, כשאלוהים בא למנוחה, פירוש הדבר הוא שאלוהים שב למקומו המקורי. אלוהים לא יחיה עוד על פני האדמה ולא יהיה שותף לשמחה ולסבל של האנושות כשהוא בקרב האנושות. כשהאנושות תבוא למנוחה, פירוש הדבר הוא שהאדם יהפוך לברוא אמיתי. האנושות תעבוד את אלוהים על פני האדמה ותחיה חיים אנושיים רגילים. בני אדם לא ימרדו עוד באלוהים ולא יתנגדו לו. הם ישובו לחיים המקוריים של אדם וחווה. אלה הם החיים והיעדים של אלוהים והאנושות בהתאמה לאחר שהם יבואו למנוחה. תבוסתו של השטן היא מגמה בלתי נמנעת במלחמה בין אלוהים והשטן. כך, בואו של אלוהים למנוחה לאחר השלמת עבודת הניהול שלו וישועתו המוחלטת של האדם ובואו למנוחה הופכות אף הן למגמות בלתי נמנעות. מקום מנוחתו של האדם הוא על פני האדמה, ומקום מנוחתו של אלוהים הוא בשמיים. כשהאדם ינוח, הוא יעבוד את אלוהים וגם יחיה על פני האדמה, וכשאלוהים ינוח, הוא יוביל את החלק הנותר של האנושות. הוא יוביל את בני האדם האלה מהשמיים ולא מהארץ. אלוהים יהיה עדיין הרוח, ואילו האדם יהיה עדיין בשר ודם. לאלוהים ולאדם יש דרכים שונות לנוח. כשאלוהים ינוח, הוא יבוא ויופיע בקרב בני האדם. כשהאדם ינוח, אלוהים יוביל אותו לבקר בשמיים ואף ליהנות מהחיים בשמיים. לאחר שאלוהים והאדם יבואו למנוחה, השטן לא יתקיים עוד, וכמו השטן, הרשעים גם הם לא יתקיימו עוד. לפני שאלוהים והאדם יבואו למנוחה, הרשעים שרדפו את אלוהים בעבר על פני האדמה והאויבים שמרדו בו על פני האדמה, כבר יושמדו. הם יושמדו באסונות הגדולים באחרית הימים. לאחר שהרשעים האלה יושמדו לחלוטין, הארץ לא תדע עוד הטרדות מצד השטן. האנושות תזכה בישועה מלאה ורק אז עבודתו של אלוהים תסתיים לחלוטין. אלה הן הדרישות המוקדמות לבואם של אלוהים והאדם למנוחה.

3/29/2018

האנושות חיה תחת סמכותו של אלוהים


כנסיית האל הכול יכול | מזמורי כנסייה | האנושות חיה תחת סמכותו של אלוהים

האנושות שמתקיימת בין כל הדברים, הושחתה ורומתה בידי השטן,
אך היא עדיין לא יכולה לוותר על המים שאלוהים ברא.
ועל האוויר וכל הדברים שאלוהים ברא,
ועל האוויר וכל הדברים שאלוהים ברא.
האנושות עדין חיה ומתרבה במרחב שאלוהים ברא.
האנושות עדין חיה ומתרבה במרחב שאלוהים ברא.
החושים של האנושות לא השתנו.
האדם עדיין מסתמך על עיניו כדי לראות, על אוזניו כדי לשמוע,
על מוחו כדי לחשוב, על לבו כדי להבין,
על רגליו כדי ללכת, על ידיו כדי לעבוד וכך הלאה, וכך הלאה.
כל החושים שהאל העניק לאדם נותרו ללא שינוי
כדי שישיג את מתנותיו.
יכולות האנושות לא השתנו, בעזרתן האדם משתף פעולה עם אלוהים,
וממלא את חובתו כיציר הבריאה.
צרכיו הרוחניים לא השתנו.
רצונו לגלות את מוצאו, נותר כפי שהיה.
כמיהת האנושות להינצל בידי האל לא השתנתה.
זהו מצב האנושות, שחיה תחת סמכותו של אלוהים,
ושסבלה וסובלת את ההרס העקוב מדם שחולל השטן.

מתוך 'הדבר מופיע בבשר'

עוד

האל הכול יכול - ביאת המשיח
הברק ממזרח - אור הישועה
הביאה השנייה של ישוע




3/27/2018

הבהרת הקשר בין כתבי הקודש לאלוהים | כתבי הקודש ואלוהים



ליו ז'יז'ונג הוא מזקני הקהילה בכנסייה ביתית מקומית בסין. הוא מאמין באלוהים מזה שלושים שנה ומעלה, והוא נהג תמיד לטעון כי "כתבי הקודש נכתבו בהשראתו של אלוהים", "כתבי הקודש מייצגים את אלוהים, אמונה באלוהים היא אמונה בכתבי הקודש ואמונה בכתבי הקודש היא אמונה באלוהים". בלבו נועד מקום ראשון במעלה לכתבי הקודש. בשל הערצתו את כתבי הקודש ואמונתו העיוורת בהם, הוא מעולם לא ביקש את עבודתו של האל הכול יכול באחרית הימים, ולא התעניין בה. עד שיום אחד, כאשר הוא מנע ממאמינים לקרוא את דברי האל הכול יכול באינטרנט, הוא נתקל במקרה במטיפי כנסיית האל הכול יכול. לאחר התנצחויות עזות בדבר האמת, האם בסופו של דבר הוא היה מסוגל לראות בבירור את הקשר בין כתבי הקודש לבין אלוהים? האם הוא היה מסוגל להניח את כתבי הקודש בצד ולהבין כי המשיח הוא האמת, הדרך והחיים? האם הוא יעלה השמיימה ויתייצב בפני אלוהים?

לעיון נוסף
הביאה השנייה של ישוע
ענף זית של אחרית הימים - הברק ממזרח

3/25/2018

דקלומי דבר אלוהים | אלוהים עצמו, הייחודי ב'



דבריו של אלוהים בסרט זה הם מתוך הספר 'המשך הדבר מופיע בבשר'. תוכנו של סרט זה:


חרטת האמת בלבם של אנשי נינוה מזכה אותם ברחמי אלוהים ומשנה את גורלם

רחמי אלוהים וסובלנותו אינם נדירים – חרטת אמת מצד האדם נדירה היא

טבעו הצודק של הבורא הוא חי וממשי

רגשותיו הכנים של הבורא כלפי האנושות

הבורא מביע את רגשותיו האמיתיים כלפי האנושות


3/24/2018

דבר האל משיג הכל

אלוהים אומר את דבריו ועושה את עבודתו בהתאם לעידנים השונים, ובעידנים שונים, הוא אומר דברים שונים. אלוהים לא מציית לכללים או חוזר על אותה עבודה, והוא לא חש נוסטלגיה לדברים שהיו בעבר. הוא אל שתמיד חדש ולעולם לא ישן, ובכל יום הוא אומר דברים חדשים. עליכם לציית למה שיש לציית לו היום – זוהי אחריותו וחובתו של האדם. יש חשיבות מכרעת לכך שהנוהג יתרכז סביב אורו ודבריו של אלוהים בהווה. אלוהים לא מציית לכללים, והוא יכול לדבר מנקודות מבט רבות ושונות כדי להביע את חוכמתו וכול יכולתו. בלי קשר לשאלה אם הוא מדבר מנקודת המבט של הרוח, או של האדם, או בגוף שלישי – אלוהים הוא תמיד אלוהים, ואסור לכם לומר שהוא לא אלוהים משום נקודת המבט האנושית שממנה הוא מדבר. בקרב בני אדם מסוימים הופיעו תפיסות כתוצאה מנקודות המבט השונות שמהן אלוהים מדבר. בני אדם כאלה לא מכירים את אלוהים ולא מכירים את עבודתו. אילו אלוהים היה מדבר תמיד מנקודת מבט אחת, האדם היה קובע כללים לגבי אלוהים, הלא כן? האם ייתכן שאלוהים היה מתיר לאדם לפעול כך? תהיה אשר תהיה נקודת המבט שממנה אלוהים מדבר, לאלוהים יש כוונות לכל אחד. אילו אלוהים היה מדבר תמיד מנקודת המבט של הרוח, האם הייתם יכולים לבוא איתו במגע? לפיכך, הוא מדבר בגוף שלישי כדי להעניק לכם את דבריו ולהוביל אתכם אל תוך המציאות. כל דבר שאלוהים עושה הוא הולם. בקצרה, אלוהים עושה הכל, ואסור לכם להטיל בכך ספק. מכיוון שהוא אלוהים, תהיה אשר תהיה נקודת מבט שממנה הוא ידבר, הוא עדיין יהיה אלוהים. זוהי אמת שלא משתנה. תהיה אשר תהיה הדרך שבה הוא יעבוד, הוא עדיין יהיה אלוהים, ומהותו לא תשתנה! פטרוס אהב את אלוהים כל כך והיה אדם כלבבו של אלוהים, אך אלוהים לא היה לו עד כאדון הבריאה או המשיח, מפני שמהותו של ברוא היא כפי שהיא, והיא לעולם לא יכולה להשתנות. בעבודתו, אלוהים לא מציית לכללים, אלא משתמש בשיטות שונות כדי שעבודתו תהיה יעילה, וכדי לאפשר לאדם להכיר אותו יותר טוב. כל שיטת עבודה שלו עוזרת לאדם להכיר אותו, ומטרתה להפוך את האדם למושלם. תהיה אשר תהיה שיטת העבודה שבה הוא ישתמש, מטרתה של כל אחת מהן היא לבנות את האדם ולהפוך אותו למושלם. אף על פי שאחת משיטותיו נמשכה אולי זמן רב מאוד, מטרתה הייתה לחשל את אמונתו של האדם באלוהים. לפיכך, אסור לכם להטיל ספק. כל אלה שלבים בעבודתו של אלוהים, ועליכם להישמע להם.