菜單

12/11/2019

משפטו של האל כבר לגמרי כאן



הכרת אלוהים,נבואה מכתבי הקודש,שיר פולחן,השבח לאל

משפטו של האל כבר לגמרי כאן | ברק ממזרח - מזמורים

אלוהים צודק ונאמן, בוחן את לב האדם פנימה. אלוהים יגלה מי מעמיד פנים ומי כֵּן, אז אל בהלה, הכל פועל לפי שעון האל.

מי עורג אליו ומי לא – אלוהים יאמר לכם פשוט אכלו ושתו היטב, בואו לפניו, התקרבו אליו והוא יבצע את כל עבודתו. אל תהיו להוטים לתוצאות בזק – עבודת האל לא נעשית בבת אחת. בעבודה יש שלבים וחכמה, כך נגלית ונמסרת חכמת האל. משפטו של האל כבר לגמרי כאן והכנסייה היא שדה קרב. אתם צריכים להתכונן ולהקדיש את כל-כולכם לסיבוב האחרון הזה. אלוהים יעזור לכם ללחום עבורו בקרב הניצחון.
גמול לטוב, עונש לרע, זו עבודת האל והוא יראה לכם. ללא משוא פנים, הוא באמת אוהב את כל האוהבים אותו בכנות. חמת האל תישפך לנצח על אלו שאינם אוהבים אותו בכנות. כך הם יזכרו שהוא אל האמת, אל בוחן כליות ולב. משפטו של האל כבר לגמרי כאן והכנסייה היא שדה קרב. אתם צריכים להתכונן ולהקדיש את כל-כולכם לסיבוב האחרון הזה. אלוהים יעזור לכם ללחום עבורו בקרב הניצחון.
אל תתחמקו ואל תתחבאו, אל תנסו לרמות או להסתיר. האינכם יכולים לראות את פני האל, את חרונו ואת משפטו הפומביים? הוא ישפוט מהר וללא רחם את כל אלה שאינם רוצים בו בכנות. כל מה שחבוי ייפתח. אלוהים הוא שמש שמאירה את כל מה שחשוך. משפטו של האל כבר לגמרי כאן והכנסייה היא שדה קרב. אתם צריכים להתכונן ולהקדיש את כל-כולכם לסיבוב האחרון הזה. אלוהים יעזור לכם ללחום עבורו בקרב הניצחון.


הידעתם? המשיח בא

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה