菜單

12/05/2019

קטעים נבחרים מתוך ארבע האמירות של דבר האל על 'סוד העניין של עבודת הכיבוש' חלק 1



כתבי הקודש,אמונה באלוהים,ותחייתו,בן האלוהים,השבח לאל,

קטעים נבחרים מתוך ארבע האמירות של דבר האל על 'סוד העניין של עבודת הכיבוש' חלק 1 | ברק ממזרח - דקלומי דבר האלוהים

1. האנושות, שהשטן השחית אותה עמוקות, לא יודעת שיש אלוהים והיא חדלה לעבוד את אלוהים.
בראשית, כשאדם וחווה נבראו, כבודו של יהוה ועדותו של יהוה היו נוכחים בכל דבר. אולם לאחר שהאדם הושחת, הוא איבד את הכבוד והעדות מפני שכולם התמרדו נגד אלוהים וחדלו כליל לירוא אותו. עבודת הכיבוש של היום נועדה להחזיר את כל העדות והכבוד ולגרום לכל בני האדם לעבוד את אלוהים, כך שתהיה עדות בקרב הברואים. זה מה שצריך לעשות בשלב העבודה הזה. כיצד בדיוק האנושות תיכבש? הדבר ייעשה על ידי שימוש בעבודת המילים הזו כדי לשכנע את האדם לחלוטין; על ידי שימוש בגילוי, משפט, ייסורים וקללה ללא רחמים כדי להכניע אותו עד היסוד; ועל ידי גילוי מרדנותו של האדם ושיפוט התנגדותו, כדי שהוא יוכל להכיר את הרשע והזוהמה של האנושות, שישמשו כדי להדגיש את טבעו הצודק של אלוהים. השימוש במילים האלה יהיה הדבר העיקרי שיכבוש את האדם וישכנע אותו לחלוטין. מילים הן האמצעי לכיבושה הסופי של האנושות, וכל מי שמקבל כיבוש צריך לקבל את ההכאה והשיפוט של המילים. תהליך הדיבור הנוכחי הוא תהליך הכיבוש. כיצד בני האדם צריכים לשתף פעולה בדיוק? על ידי אכילה ושתייה יעילה של המילים האלה ועל ידי הבנתן. בני אדם לא יכולים להיכבש בעצמם. מתוך האכילה והשתייה של המילים האלה, עליהם להכיר את השחיתות והזוהמה שלהם ואת מרדנותם ורשעותם, ועליהם ליפול בפני אלוהים. אם תוכלו להבין את רצונו של אלוהים ואז להנהיג אותו, ויתרה מכך, אם יהיה לכם חזון, ואם תוכלו להישמע לחלוטין למילים האלה ולא לבחור שום דבר באופן עצמאי, הרי שכבר נכבשתם. והמילים האלה הן אלה שכבשו אתכם. מדוע האנושות איבדה את העדות? מפני שאף אחד לא מאמין באלוהים ושלאף אחד אין מקום לאלוהים בלבו. כיבוש האנושות פירושו לגרום לבני האדם לשקם את האמונה הזו. בני אדם נוטים תמיד לנהות אחר העולם, יש בלבם תקוות רבות מדי, הם רוצים דברים רבים מדי לעתידם, ויש להם יותר מדי דרישות מוגזמות. הם חושבים תמיד על בשרם ודמם ועורכים תוכניות למענו, והם לעולם לא מעוניינים לחפש את דרך האמונה באלוהים. השטן לכד את לבם, הם איבדו את יראתם לאלוהים, והם מקדישים את לבם לשטן. אולם אלוהים הוא זה שברא את האדם. כך האדם איבד את העדות, כלומר איבד את כבודו של אלוהים. המטרה של כיבוש האנושות היא לתפוס מחדש את הכבוד הטמון ביראתו של האדם לאלוהים.

מתוך 'סוד העניין של עבודת הכיבוש (1)' ב'הדבר מופיע בבשר'

2. עבודת הכיבוש הנוכחית היא עבודה שנועדה להבהיר מה יהיה סופו של האדם. מדוע אני אומר שהייסורים והמשפט של היום הם המשפט בפני כס המלכות הלבן הגדול של אחרית הימים? האם אתם לא מבינים זאת? מדוע עבודת הכיבוש היא השלב האחרון? הדבר נועד בדיוק לבטא את סופם של כל הסוגים השונים של בני האדם, הלא כן? הדבר נועד לאפשר לכל אדם להראות את אופיו האמיתי ואז לעבור מיון לפי סוגו במהלך עבודת הכיבוש של הייסורים והמשפט, הלא כן? במקום לומר שזה כיבוש האנושות, אולי מוטב לומר שהדבר מראה מה יהיה סופם של כל הסוגים השונים של בני האדם. כלומר זה שיפוט של חטאיהם שאחריו ניתן לראות את סוגי בני האדם השונים, וכך להחליט אם הם רשעים או צדיקים. לאחר עבודת הכיבוש, באה העבודה של פיצוי הטוב וענישת הרע: בני אדם שנשמעים לאלוהים לחלוטין, כלומר אלה שנכבשו עד היסוד, יועברו לשלב הבא של הפצת העבודה לתבל כולה. אלה שלא נכבשו יועברו לחשכה ויפקוד אותם אסון. כך בני האדם ימוינו על פי סוגם – הרשעים יקובצו עם הרוע ולעולם לא יראו עוד את אור היום, והצדיקים יקובצו עם הטוב על מנת לקבל אור ולחיות לנצח באור. הסוף קרב לכל הדברים, סופו של האדם הוצג בבירור לנגד עיניו, וכל הדברים ימוינו על פי סוגם. אם כן, כיצד בני האדם יכולים להימלט מהסבל של המיון הזה? סופם של כל הסוגים השונים של בני האדם נחשף כשקרב הסוף של כל הדברים, במהלך העבודה של כיבוש התבל כולה (כולל כל עבודת הכיבוש החל מהעבודה הנוכחית). החשיפה הזו של סוף האנושות כולה נעשית בפני כס המשפט, במהלך הייסורים ובמהלך עבודת הכיבוש של אחרית הימים.

מתוך 'סוד העניין של עבודת הכיבוש (1)' ב'הדבר מופיע בבשר'

3. סופו של האדם הוא לא דבר שנקבע מראש מאז בריאת העולם. הסיבה לכך היא שבראשית היה סוג אחד בלבד, שנקרא באופן קולקטיבי "האנושות", ושבתחילה, השטן עדיין לא השחית את האדם, וכל בני האדם חיו באורו של אלוהים, מבלי שהחושך יפקוד אותם. אולם לאחר שהשטן השחית את האדם, כל הסוגים והמינים של בני האדם נפוצו על פני כל האדמה – כל הסוגים והמינים של בני האדם שבאו מהמשפחה ששמה הקולקטיבי הוא "אנושות", שהורכבה מזכר ונקבה. אבותיהם הנחו את כל אלה לסטות מדרכם של אבותיהם הראשונים – האנושות שהורכבה מזכר ונקבה (כלומר אדם וחווה המקוריים, אבותיהם הראשונים). בימים ההם, בני האדם היחידים שיהוה הנחה אותם לחיות על פני האדמה היו בני ישראל. הסוגים השונים של בני האדם שיצאו מתוך כלל ישראל (כלומר מהשבט המקורי), איבדו לאחר מכן את הנהגתו של יהוה. לאחר מכן, העמים הקדומים אלה, שהיו בורים לחלוטין בענייני העולם האנושי, הלכו יחד עם אבותיהם לחיות בשטחים שהם תבעו לעצמם, עד עצם היום הזה. לפיכך, הם עדיין לא יודעים שהם סטו מדרכו של יהוה ושכל מיני שדים מטונפים ורוחות רעות משחיתים אותם עד עצם היום הזה. למי שהושחת והורעל באופן העמוק ביותר עד כה, כלומר למי שלא ניתן להציל אותו בסופו של דבר, לא תהיה ברירה אלא ללכת עם אבותיו, השדים המטונפים שהשחיתו אותו. מי שניתן להצילו בסופו של דבר ילך אל היעד הראוי לאנושות, כלומר אל הסוף ששמור לבני האדם שזכו בישועה ושנכבשו. יינקט כל צעד כדי להושיע את כל מי שניתן להושיע, אך הברירה היחידה של אותם בני אדם חסרי רגישות וחשוכי מרפא תהיה ללכת בעקבות אבותיהם אל בור התהום של הייסורים. אל תחשבו שסופכם נקבע מראש בראשית ונחשף רק כעת. אם אתם חושבים כך, האם שכחתם שבמהלך בריאתה הראשונית של האנושות, לא נברא סוג שטני נפרד? האם שכחתם שנבראה רק אנושות אחת, המורכבת מאדם וחווה (כלומר נבראו רק זכר ונקבה)? אילו הייתם צאצאים של השטן בראשית, פירוש הדבר היה שכאשר יהוה ברא את האדם הוא כלל בתוכו קבוצה שטנית, הלא כן? האם ייתכן שהוא עשה דבר כזה? הוא ברא את האדם למען עדותו; הוא ברא את האדם למען כבודו. מדוע לו לברוא במתכוון סוג של צאצאי שטן שיתנגדו לו בכוונה תחילה? האם ייתכן שיהוה עשה זאת? אם כן, מי יכול היה לומר שהוא אל צודק? כשאני אומר כעת שחלקכם ילך עם השטן בסופו של דבר, אין פירוש הדבר שהייתם עם השטן מהראשית, אלא ששקעתם לשפל כה עמוק עד שגם אם אלוהים ניסה להושיע אתכם, בכל זאת לא הצלחתם לזכות בישועה הזו. אין ברירה אלא לסווג אתכם עם השטן. הסיבה היחידה לכך היא שאתם לא ניתנים להצלה, ולא שאלוהים נוהג בכם ברשעות. כלומר אלוהים לא קבע בכוונה תחילה את גורלכם כהתגלמות השטן, ואחר כך סיווג אתכם עם השטן ורצה במתכוון שתסבלו. זה לא הסוד מאחורי עבודת הכיבוש. אם זה מה שאתם חושבים , הבנתכם מאוד חד-צדדית!

מתוך 'סוד העניין של עבודת הכיבוש (1)' ב'הדבר מופיע בבשר'

4. השלב האחרון של הכיבוש נועד להושיע את בני האדם וכן לגלות את סופם של בני האדם. הוא נועד לחשוף את הניוון של בני האדם באמצעות משפט, וכך לגרום להם להכות על חטא, לקום על רגליהם ולעסוק בחיפוש החיים והנתיב הנכון לחיי אדם. השלב הזה נועד לעורר את לבם של קהי החושים והאטומים, ולהראות את מרדנותם הפנימית באמצעות משפט. אולם אם בני האדם בכל זאת לא יהיו מסוגלים להכות על חטא, בכל זאת לא יהיו מסוגלים לעסוק בחיפוש אחר הנתיב הנכון לחיי אדם ולא יהיו מסוגלים להשליך מעליהם את השחיתויות האלה, הם יהפכו לבני אדם שלא ניתן להציל שהשטן יבלע אותם. זו החשיבות של הכיבוש – להושיע בני אדם וכן להראות את סופם. סוף טוב, סוף רע – כולם מתגלים באמצעות עבודת הכיבוש. התשובה לשאלה אם בני האדם יזכו בישועה או יקוללו מתגלה כולה במהלך עבודת הכיבוש.

מתוך 'סוד העניין של עבודת הכיבוש (1)' ב'הדבר מופיע בבשר'

5. אחרית הימים היא הזמן שבו כל הדברים ימוינו על פי סוגם באמצעות כיבוש. כיבוש הוא העבודה של אחרית הימים. במילים אחרות, שיפוטו של כל אדם על חטאיו הוא עבודת אחרית הימים. אחרת, איך ניתן למיין את בני האדם? עבודת המיון שנעשית בקרבכם היא תחילתה של העבודה הזו בתבל כולה. לאחר מכן, בני אדם מכל הלאומים בכל מקום יהיו גם הם כפופים לעבודת הכיבוש. פירוש הדבר הוא שכל אדם בבריאה ימוין על פי סוגו ויתייצב להישפט בפני כס המשפט. אין אדם או דבר שיכול לחמוק מהסבל של הייסורים והמשפט האלה, ואין אדם או דבר שיכול לעקוף את המיון הזה על פי סוג – כולם ימוינו לסוגים. הסיבה לכך היא שסופם של כל הדברים קרוב, ושכל השמיים והארץ באים לקצם. איך ייתכן שהאדם יחמוק מסוף קיומו?

מתוך 'סוד העניין של עבודת הכיבוש (1)' ב'הדבר מופיע בבשר'

6. ברגע זה, אני משתמש בעבודה על בני האדם האלה בסין כדי לגלות את כל טבעם המרדני ולחשוף את מלוא כיעורם. זה הרקע לאמירת כל הדברים שאני צריך לומר. לאחר מכן, אעשה את השלב הבא של עבודת כיבוש התבל כולה. בעזרת השיפוט שלי אתכם, אשפוט את רשעותו של כל אדם בתבל, מפני שאתם הנציגים של בני האדם המרדניים ביותר. מי שלא יכול לעמוד במשימה יהפוך לניגוד ולכלי שרת בלבד, ואילו מי שיכול ינוצל כראוי. מדוע אני אומר שמי שלא יכול לעמוד במשימה ישמש כניגוד בלבד? הסיבה לכך היא שדבריי ועבודתי הנוכחיים מכוונים כולם לרקע שלכם, ושהפכתם לנציגיהם ותמציתם של בני האדם המרדניים ביותר בעולם כולו. בהמשך, אקח למדינות זרות את המילים האלה שכובשות אתכם ואכבוש בעזרתן את בני האדם ששם, אך אתם לא תזכו בהן. האם זה לא יהפוך אתכם לניגוד? טבעה המושחת של האנושות כולה, מעשיו המרדניים של האדם, צלמיו ופניו המכוערים של האדם, מתועדים כולם היום במילים שמשמשות כדי לכבוש אתכם. לאחר מכן, אכבוש בעזרת המילים האלה את בני האדם מכל לאום וכל דת, מפני שאתם המופת והתקדים. אולם לא התכוונתי מלכתחילה לנטוש אתכם. אם לא תצליחו בעיסוקכם בחיפוש ולכן תתגלו כחשוכי מרפא, פשוט תהיו כלי שרת וניגוד, הלא כן?

מתוך 'סוד העניין של עבודת הכיבוש (1)' ב'הדבר מופיע בבשר'

7. היום האמונה היא מה שמאפשר לכם להיכבש, והכיבוש הוא מה שמאפשר לכם להאמין בכל המעשים של יהוה. רק בזכות האמונה, אתם מקבלים ייסורים ומשפט כאלה. באמצעות הייסורים והמשפט האלה, אתם נכבשים והופכים למושלמים. ללא הייסורים והמשפט מהסוג שאתם מקבלים היום, אמונתכם תהיה לשווא. מכיוון שאתם לא מכירים את אלוהים, גם אם תאמינו בו בכל מאודכם, אמונתכם עדיין תהיה רק ביטוי ריק מתוכן שלא מבוסס על המציאות. רק לאחר שתקבלו עבודת כיבוש כזו, שתהפוך אתכם לצייתנים לחלוטין, אמונתכם תהיה אמיתית ומהימנה ולבכם יפנה אל אלוהים. אפילו תישפטו או תקוללו רבות בגלל המילה הזו, "אמונה", יש לכם אמונת אמת, ואתם מקבלים את הדבר האמיתי, הממשי והיקר ביותר. במשפט הזה, אתם רואים שצריך לאהוב את הבורא; בעבודת הכיבוש הזו, אתם רואים את זרועו של אלוהים; בכיבוש הזה, אתם מבינים לגמרי את החיים האנושיים; בכיבוש הזה, אתם זוכים בנתיב הנכון לחיים האנושיים ומבינים את המשמעות האמיתית של המילה "אדם"; רק בכיבוש הזה, אתם רואים את טבעו הצודק של האל הכול יכול ואת פניו היפהפיים ורבי הכבוד; בעבודת הכיבוש הזו, אתם לומדים על מקור האדם ומבינים את כל "ההיסטוריה בת האלמוות" של האנושות; בכיבוש הזה, אתם תופסים את אבות האנושות ואת המקור לשחיתותה של האנושות; בכיבוש הזה, אתם מקבלים שמחה ונחמה וכן ייסורים, משמעת ודברי נזיפה אינסופיים מהבורא לאנושות שהוא ברא; בעבודת הכיבוש הזו, אתם מקבלים ברכות וחווים את האסונות שעל האדם לחוות... כל זה נובע מ מעט האמונה שיש לכם, הלא כן? לאחר שזכיתם בדברים האלה, אמונתכם גדלה, הלא כן? זכיתם בכמות עצומה, הלא כן?

מתוך 'סוד העניין של עבודת הכיבוש (1)' ב'הדבר מופיע בבשר'

8. אולי תאמרו שלולא הייתה לכם אמונה, לא הייתם סובלים כאלה ייסורים או כזה משפט. אולם עליכם לדעת שללא אמונה, לא זו בלבד שלא הייתם יכולים לקבל ייסורים כאלה או דאגה כזו מהאל הכול יכול, אלא שהייתם גם מאבדים לנצח את ההזדמנות לראות את הבורא. לעולם לא הייתם מכירים את מקור האנושות, ולעולם לא הייתם מבינים את חשיבותם של חיי אדם. גם אם גופכם ימות ונשמתכם תצא, בכל זאת לא תבינו את כל מעשיו של הבורא. על אחת כמה וכמה לא תדעו שהבורא עשה עבודה כה גדולה על פני האדמה לאחר שהוא ברא את האנושות. כבנים לאנושות הזו שהוא יצר, האם אתם מוכנים ליפול כך אל תוך החושך ולסבול עונש נצחי, מבלי להבין? אם תפרידו את עצמכם מהייסורים והמשפט של היום, במה תפגשו? האם אתם חושבים שלאחר שתיפרדו מהמשפט הנוכחי, תוכלו לחמוק מהחיים הקשים האלה? האין זו אמת שאם תעזבו את "המקום הזה", הדבר שתפגשו בו יהיה עינוי כואב או פגיעות אכזריות שיגרום השטן? האם ייתכן שתפגשו בימים ולילות בלתי נסבלים? האם אתם חושבים שרק מפני שתחמקו מהמשפט הזה היום, תוכלו לחמוק לנצח מאותו עינוי עתידי? מה יהיה הדבר שייקרה בדרככם? האם ייתכן שזה יהיה גן העדן שאתם מקווים לו? האם אתם חושבים שתוכלו לחמוק מהייסורים הנצחיים המאוחרים יותר רק על ידי כך שתברחו מהמציאות, כפי שאתם עושים כעת? אחרי היום הזה, האם תוכלו אי-פעם למצוא שוב הזדמנות כזו וברכה כזו? האם תוכלו למצוא אותן כשאסון יפקוד אתכם? האם תוכלו למצוא אותן כשכל האנושות תזכה במנוחה? החיים המאושרים הנוכחיים שלכם והמשפחה הקטנה וההרמונית שלכם – האם הם יכולים לשמש תחליף ליעד הנצחי העתידי שלכם? אם תהיה לכם אמונה אמיתית, ואם תזכו בדברים רבים בזכות אמונתכם, הרי שכיצירים נבראים, אלה כל הדברים שראוי שתזכו בהם ואלה גם כל הדברים שהיו צריכים להיות לכם. כיבוש כזה הוא זה שמועיל יותר מכל לאמונתכם ולחייכם.

מתוך 'סוד העניין של עבודת הכיבוש (1)' ב'הדבר מופיע בבשר'

9. כיום, עליכם להיות מודעים לאופן שבו יש להיכבש, ולאופן שבו בני אדם מתנהלים לאחר שהם נכבשו. אתם אולי אומרים שנכבשתם, אבל האם תוכלו להישמע עד מוות? עליכם להיות מסוגלים להישמע לאלוהים עד הסוף גם אם אין לכם סיכויים עתידיים, ואסור לכם לאבד את האמונה באלוהים בלי קשר לסביבתכם. בסופו של דבר, עליכם להשיג שני היבטים של עדות: עדותו של איוב – צייתנות עד מוות – ועדותו של פטרוס – אהבה עילאית כלפי אלוהים. מהיבט אחד, עליכם להיות כמו איוב: לא היה לו רכוש חומרי, והוא נתקף בכאב הבשר, אך הוא בכל זאת לא זנח את שמו של יהוה. זו עדותו של איוב. פטרוס אהב את אלוהים עד מותו. כשהוא מת – כשהוא נצלב – הוא עדיין אהב את אלוהים. הוא לא חשב על סיכוייו העתידיים ולא עסק בתקוות לתהילה או במחשבות ראוותניות, והוא שאף רק לאהוב את אלוהים ולהישמע לכל הסדריו של אלוהים. זה הרף שעליכם לעמוד בו כדי שתיחשבו כמי שנשא עדות וכדי שתהפכו מושלמים לאחר כיבושכם. אילו בני האדם כיום ידעו באמת את מהותם ומעמדם, האם הם היו בכל זאת מחפשים סיכויים עתידיים ותקוות? מה שעליכם לדעת הוא זה: גם אם אלוהים לא יהפוך אותנו למושלמים, עלינו להיות חסידי האל. כל דבר שהוא עושה כעת הוא טוב ולמעננו, כדי שהטבע שלנו יוכל להשתנות ונוכל להיפטר מהשפעתו של השטן, כדי לאפשר לנו לחיות בארץ הזוהמה אך להיפטר מהטומאה, להתנער מהזוהמה ומהשפעתו של השטן, כדי לאפשר לנו להשאיר את השפעת השטן מאחורינו.

מתוך 'סוד העניין של עבודת הכיבוש (2)' ב'הדבר מופיע בבשר'

10. למעשה, הפיכת בן אדם למושלם מתבצעת במקביל לכיבושו: כשאתם נכבשים, מושגות גם ההשפעות הראשונות של עשייתכם למושלמים. כשיש פער בין הכיבוש וההפיכה למושלם, היקפו כהיקף השינוי בני האדם. הכיבוש הוא השלב הראשון של ההפיכה למושלם, ואין פירושו שבן האדם הופך למושלם לגמרי, או שהוא נפל לגמרי בנחלת האל. לאחר שבן אדם נכבש, ישנם כמה שינויים בטבעו, אך שינויים כאלה פעוטים בהשוואה לשינויים בבן אדם שנפל לגמרי בנחלת האל. כיום, מה שנעשה הוא העבודה הראשונית של הפיכת בני אדם למושלמים – כיבושם – ואם לא תוכלו להיכבש, לא תהיה לכם דרך להפוך למושלמים וליפול לגמרי בנחלת האל. בסך הכל תזכו בכמה דברי ייסורים ומשפט, אבל הם לא יהיו מסוגלים לשנות את לבכם לחלוטין. לכן תימנו על בני האדם שיסולקו. זה יהיה בדיוק כמו התבוננות בסעודה מפוארת המונחת על השולחן מבלי לאכול אותה. האין זו טרגדיה? לכן עליכם לשאוף לשינויים: גם הכיבוש וגם העשייה למושלם קשורים שניהם לשאלות אם נעשו בכם שינויים ואם אתם ממושמעים – והתשובות לשאלות האלה הן שיקבעו אם תוכלו ליפול בנחלת האל. דעו לכם ש"כיבושכם" ו"הפיכתכם למושלמים" בסך הכל מבוססים על מידת השינוי בכם והמשמעת שלכם, וכן על מידת הטוהר של אהבתכם כלפי אלוהים. מה שנדרש כיום הוא שתוכלו להפוך למושלמים לחלוטין, אבל ראשית עליכם להיכבש – עליכם להכיר מספיק את הייסורים והמשפט מידי אלוהים, להיות בעלי אמונה וחסידי האל, ולהיות בני אדם השואפים לשינויים ולהשפעה. רק כך תהיו בני אדם השואפים להפוך למושלמים. עליכם להבין שבמהלך הפיכתכם למושלמים, אתם תיכבשו, ובמהלך כיבושכם תהפכו למושלמים. כיום, אתם יכולים לרצות להפוך למושלמים או לרצות שינויים באנושיות החיצונית שלכם ושיפורים באיכותכם, אך החשיבות העיקרית היא בכך שתוכלו להבין שיש משמעות ותועלת לכל מה שאלוהים עושה כיום: כך אתם יכולים לחיות בעולם של זוהמה, לברוח מהזוהמה ולהתנער ממנה. כך אתם יכולים להתגבר על השפעת השטן ולהשאיר מאחוריכם את ההשפעה האפלה של השטן – ובהתמקדות בדברים האלה, אתם מוגנים בעולם הזוהמה הזה. בסופו של דבר, איזו עדות תתבקשו לשאת? אתם חיים בעולם של זוהמה אבל יכולים להפוך לקדושים ולא להיות מזוהמים וטמאים עוד. אתם חיים בתחומו של השטן אבל אתם משילים מעליכם את השפעתו של השטן, והשטן לא שולט בכם ולא מטריד אתכם, ואתם בידיו של הכל יכול. זו העדות לניצחון במאבק נגד השטן וההוכחה לניצחון הזה. אתם יכולים לזנוח את השטן. מה שאתם מביאים לידי ביטוי לא חושף את השטן, אלא זהו מה שאלוהים דרש שהאדם יגשים כשהוא ברא את האדם: אנושיות רגילה, רציונליות רגילה, תובנה רגילה, נחישות רגילה לאהוב את אלוהים ונאמנות לאלוהים. זו העדות שנושאים ברואי האל.

מתוך 'סוד העניין של עבודת הכיבוש (2)' ב'הדבר מופיע בבשר'

11. העבודה של אחרית הימים מפרה את כל הכללים, וגם אם קוללתם או נענשתם, כל עוד אתם מסייעים לעבודה שלי ומועילים לעבודת הכיבוש של היום; בין שאתם מצאצאי מואב או מבניו של התנין הגדול האדום כאש, כל עוד אתם ממלאים את החובות של ברואי אל בשלב העבודה הזה ועושים כמיטב יכולתכם, תושג ההשפעה המתאימה. אתם מבניו של התנין הגדול האדום כאש ומצאצאיו של מואב. לסיכום, כל מי שעשוי בשר ודם הוא ברוא אל שהבורא ברא. אתם ברואי אל – לא צריכה להיות לכם ברירה וזו חובתכם. כמובן, כיום, עבודת הבורא מכוונת לתבל כולה. בלי קשר למוצא שלכם, מעל הכל אתם ברואי אל. אתם – צאצאי מואב – נמנים על ברואי האל, אלא שאתם במעמד נמוך יותר. מכיוון שהיום עבודת האל נעשית בקרב כל הברואים, ומכוונות לתבל כולה, הבורא יכול לבחור כל עם, עניין או דבר לביצוע עבודתו. לא אכפת לו צאצאים של מי אתם. כל עוד אתם נמנים על ברואי האל, וכל עוד אתם מועילים לעבודתו – עבודת העדות והכיבוש – הוא יבצע את עבודתו בכם ללא היסוס. העובדה הזו מנפצת את התפיסות המסורתיות של בני האדם, לפיהן אלוהים לעולם לא יפעל בקרב הגויים, ובמיוחד לא בקרב המקוללים והשפלים. באשר לבני האדם המקוללים, הדורות הבאים שלהם יהיו מקוללים גם הם לעולמים. לעולם לא יהיה להם סיכוי לישועה. אלוהים לעולם לא ירד ארצה ויעבוד בארץ של גויים, ולעולם לא תדרוך כף רגלו בארץ של זוהמה, מפני שהוא קדוש. דעו לכם שאלוהים הוא אלוהים של כל הברואים, יש לו ריבונות על השמיים והארץ וכל צבאם, והוא לא רק האל של עם ישראל. לכן, העבודה הזו בסין היא בעלת חשיבות עליונה. האם היא לא תתפשט לכל האומות? העדות הגדולה של העתיד לא תהיה מוגבלת לסין. אילו אלוהים רק כבש אתכם, האם השדים היו משתכנעים? הם לא מבינים את הכיבוש, או את כוחו האדיר של אלוהים. רק כשהעם שאלוהים בחר מהתבל כולה יראה את ההשפעות הסופיות של העבודה הזו, ייכבשו כל הברואים. צאצאי מואב הם העם הנחשל והמושחת ביותר בעולם. רק אם בני האדם האלה יוכלו להיכבש – רק אם בני האדם המושחתים ביותר, שלא הכירו באל ולא מאמינים שאלוהים קיים, ייכבשו, ויכירו באלוהים בגלוי, יהללו אותו ויוכלו לאהוב אותו – זו תהיה העדות לכיבוש. אף על פי שאתם לא פטרוס, אתם מביאים לידי ביטוי את צלמו של פטרוס ואתם מסוגלים להחזיק בעדותו של פטרוס ובעדות איוב, וזו העדות הגדולה ביותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה