菜單

8/12/2017

אוהב את אלוהים בכל לבבי | "לנצח אוהַב את אלוהים" (סרטון מוסיקלי רשמי)


לנצח אוהַב את אלוהים

הו, אלוהים! דבריך הובילוני בחזרה אליך.
אקבל הכשרה בממלכתך יומם ולילה.
כל כך הרבה ניסיונות וייסורים, כל כך הרבה מצוקות.
פעמים רבות הזלתי דמעות וחשתי כמוכה יגון,
ופעמים רבות נפלתי ברשתו של השטן.
אך אתה מעולם לא עזבתני.
הנחית אותי דרך קשיים רבים. שמרת עליי לנוכח סכנות רבות.
עכשיו אני יודע שאהבתני.



הו, אלוהים! הובלת אותי לחיים חדשים.
בהנאה מדבריך הבנתי את רצונך.
דבריך שופטים ומייסרים אותי, ומטהרים אותי משחיתותי.
דרך ניסיונות למדתי להישמע לך.
כאשר צמחתי בדבר אלוהים, למדתי להכיר את אלוהים.
אני מוכן למלא את חובתי לעדותך ולתהילתך.
אוהַב אותך לעולמי עד.
בין אם אהיה מקולל או מבורך, אשמח להיות נתון לרחמיך.
אעניק לך אהבת אמת, ולא אגרום לך לחכות.
אעניק לך אהבה טהורה, ואנא רווה נחת מאהבתי.
אעניק לך את כל אהבתי, ואתן לך לזכות באהבתי.
אוהַב אותך לעולם ועד,לרַצות אותך הוא כל רצוני.

מתוך "עקבו אחר השה ושירו שירים חדשים"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה