菜單

7/18/2019

61. לאדם שמאמין באלוהים אסור לסטות מכתבי הקודש; כל סטייה מכתבי הקודש היא זיוף ודבר כפירה. האם זו עמדה בת-הגנה?

פסוקים מכתבי הקודש, להתייחסות:

"אתם חוקרים את הכתובים, מפני שאתם חושבים שבהם יש לכם חיי נצח, והם מה שמעיד עליי.ואתם לא רוצים לבוא אליי כדי שיהיו לכם חיים" (יוחנן ה' 39-40).

התשובה מתוך דברי אלוהים:

כתבי הקודש הם ספר היסטורי, ואילו הייתם אוכלים ושותים את התנ"ך במהלך עידן החסד – אם הייתם מנהיגים את מה שנדרש בתקופת התנ"ך במהלך עידן החסד – ישוע היה דוחה אתכם ומגנה אתכם. אם הייתם מחילים את התנ"ך על עבודתו של ישוע, הייתם פרושים. …בזמנו של ישוע, ישוע הוביל את היהודים ואת כל חסידיו לפי העבודה שרוח הקודש עשתה בו באותה עת. הוא לא השתמש בכתבי הקודש כתשתית למעשיו, אלא דיבר על פי עבודתו. הוא התעלם ממה שנכתב בכתבי הקודש, והוא לא חיפש בכתבי הקודש נתיב להובלת חסידיו. מהרגע הראשון של עבודתו, הוא הפיץ את דרך ההכאה על חטא – ביטוי שלא מוזכר כלל בנבואות התנ"ך. לא זו בלבד שהוא לא פעל לפי כתבי הקודש, אלא שהוא גם צעד בנתיב חדש ועשה עבודה חדשה. הוא מעולם לא התייחס לכתבי הקודש בהטפותיו. במהלך עידן החוק, איש מעולם לא היה מסוגל לעשות את הנסים שהוא עשה – לרפא חולים ולגרש שדים. עבודתו, תורתו, סמכותו – איש מעולם לא עשה זאת במהלך עידן החוק. ישוע פשוט עשה את עבודתו החדשה. אפילו שבני אדם רבים גינו אותו על סמך כתבי הקודש, ואפילו השתמשו בתנ"ך כדי לצלוב אותו, עבודתו התעלתה על התנ"ך. אלמלא כן, מדוע בני האדם מסמרו אותו לצלב? האם הם עשו זאת משום שהתנ"ך לא הזכיר כלל את תורתו ואת יכולתו לרפא חולים ולגרש שדים? מטרת עבודתו הייתה לפתוח נתיב חדש, ולא "לקרוא תיגר" על כתבי הקודש, או לבטל במכוון את התנ"ך. הוא בסך הכל בא כדי לבצע את כהונתו, להביא את העבודה החדשה לבני האדם שייחלו לו וחיפשו אותו. הוא לא בא כדי להסביר את התנ"ך או לתמוך בעבודתו של התנ"ך. מטרת עבודתו לא הייתה לאפשר לעידן החוק להמשיך להתפתח, משום שעבודתו לא התייחסה לאפשרות שהיא מושתתת על כתבי הקודש. ישוע בסך הכל בא כדי לעשות את העבודה שהיה עליו לעשות. …מדוע אלוהים חייב לעבוד על פי כתבי הקודש? האם ייתכן שאין לאלוהים זכות לחרוג מכתבי הקודש? האם אלוהים לא יכול להיפרד מכתבי הקודש ולעשות עבודה אחרת? מדוע ישוע ותלמידיו לא שמרו את השבת? אם היה עליו לשמור את השבת ולנהוג על פי מצוות התנ"ך, מדוע ישוע לא שמר את השבת לאחר שהוא בא, אלא רחץ את רגליו, כיסה את ראשו, בצע לחם ושתה יין? כל הדברים האלה נעדרים ממצוות התנ"ך, הלא כן? אם ישוע כיבד את התנ"ך, מדוע הוא הפר את הדוקטרינה הזו? עליכם לדעת מה בא קודם, אלוהים או כתבי הקודש! בהיותו אדון השבת, האם הוא לא יכול להיות גם אדונם של כתבי הקודש?

7/17/2019

כיצד לחפש אחר עקבות האל



אלוהים,ביאת המשיח

מזמור דברי אלוהים
כיצד לחפש אחר עקבות האל

I
כשחיפשתם את עקבות האל התעלמתם מדבריו, לפיהם "הוא האמת, הדרך והחיים". רבים מקבלים את האמת אך אינם בטוחים שמצאו את עקבות האל, אינם מודים שהוא הופיע. זו שגיאה חמורה מצדם. לא ניתן ליישב את הופעת האל עם תפיסות או רצונות אנושיים. האל עובד לפי בחירות, מטרות ותכניות משלו. היות שאנחנו מחפשים אחר עקבות האל, עלינו לחפש את רצונו ודבריו. במקום שבו נמצאים דברי האל החדשים, שם קולו; לצד עקבותיו, שם מעשיו; במקום שבו מתבטא האל, שם הוא מופיע; במקום שבו הוא מופיע, שם האמת, הדרך והחיים.

7/16/2019

דרך החיים | המושיע כבר חזר על "ענן לבן" (מובאה)

האל הכול יכול אומר, "במשך כמה אלפי שנים, האדם השתוקק לחזות בבואו של המושיע. האדם השתוקק לראות את ישוע המושיע על ענן לבן כשהוא יורד באופן אישי אל קרבם של בני האדם שערגו ונכספו אליו במשך אלפי שנים. האדם השתוקק למושיע שישוב ויתאחד עם בני האדם, כלומר לישוע המושיע שישוב אל בני האדם שהוא נפרד מהם למשך אלפי שנים.

7/14/2019

הפנה את מלוא ליבך אל אלוהים כדי שתוכל לאהוב אותו



  • מזמור דברי אלוהים
  • הפנה את מלוא ליבך אל אלוהים כדי שתוכל לאהוב אותו 
  • I
  • כשכל דבר שבו אתה עוסק בליבך 
  • הוא למען אהבת האל וזכייה בו, 
  • משמע שהפנת את ליבך אליו. 
  • אתה לא חושב על העתיד. 
  • אין בליבך דבר, 
  • פרט לאל ולדבריו. 
  • הפניית ליבו של אדם אל האל 
  • היא הדרך לאהוב אותו ולהכיר את טבעו.

  • ליצור קשר עם האל בכל ליבך, 
  • להפנות את מלוא ליבך אליו, 
  • זה הצעד הראשון לאהבת האל, 
  • הצעד הראשון לאהבת האל.
  • II
  • אכול ושתה את דבריו, התפלל תכופות, 
  • התחשב ברצון האל ובעבודת הכנסייה, 
  • אהוב אותו והשבע רצונו, 
  • וכך ליבך יהיה שלו. 
  • כשאדם באמת מוסר את ליבו לאל, 
  • הוא מתחיל להיווכח בחווית החיים. 
  • טבע האדם מתחיל להשתנות. 
  • הוא יאהב ויכיר את האל עוד ועוד.
  •  
  • ליצור קשר עם האל בכל ליבך, 
  • להפנות את מלוא ליבך אליו, 
  • זה הצעד הראשון לאהבת האל, 
  • הצעד הראשון לאהבת האל.
  • III
  • רק אם תפנה את ליבך לאל, 
  • תוכל לאהוב ולהבין אותו 
  • וכך תעלה על המסלול הנכון. 
  • זה הדבר שעליך לעשות. 
  • אך זה לא מעיד על אהבת אמת לאל, 
  • או על מילוי חובתך לאהוב את האל. 
  • הפניית ליבך אל האל היא העד הראשון, 
  • והדרך היחידה לאהוב אותו באמת.
  •  
  • ליצור קשר עם האל בכל ליבך, 
  • להפנות את מלוא ליבך אליו, 
  • זה הצעד הראשון לאהבת האל, 
  • הצעד הראשון לאהבת האל.
  •  
  • אוהבי האל הם אלה המחפשים חיים. 
  • הם עוסקים בחיפוש האמת ורוצים את האל. 
  • הם קיבלו נאורות, רוח הקודש נגעה בהם. 
  • האל יכול להנחותם.
  •  
  • ליצור קשר עם האל בכל ליבך, 
  • להפנות את מלוא ליבך אליו, 
  • זה הצעד הראשון לאהבת האל, 
  • הצעד הראשון לאהבת האל.
  •  
  • אם אתה רוצה לאהוב את האל, הפנה ליבך אליו.
  •  
  • מתוך 'הדבר מופיע בבשר'

  • שירים חדשים

  • מקור  כנסיית האל הכול יכול

7/13/2019

59. רבים מאמינים שהאמונה באלוהים משמעה שאין סוטים לעולם מכתבי הקודש, ושהסוטה מכתבי הקודש בוגד באלוהים. האם זו השקפה נכונה?

התשובה מתוך דברי אלוהים:

הפרושים היהודים ניצלו את תורת משה כדי לגנות את ישוע. הם לא שאפו לתאום לישוע באותה תקופה, אלא צייתו בשקדנות לתורה ככתבה וכלשונה עד כדי כך שהם תלו בסופו של דבר את ישוע החף מפשע על הצלב, לאחר שהאשימו אותו באי ציות לחוקי התנ"ך ובכך שהוא אינו המשיח. מה הייתה מהותם? האין זאת שהם לא שאפו להגיע לאמת? הם דקדקו בכל מילה ומילה שבכתבי הקודש, בשעה שלא שמו לב כלל לרצוני ולצעדים ולשיטות של עבודתי. הם לא היו בני אדם שחיפשו את האמת, אלא בני אדם שצייתו בנוקשות למילים שבכתבי הקודש; הם לא היו בני אדם שהאמינו באלוהים, אלא בני אדם שהאמינו בכתבי הקודש. ביסודם, הם היו כלבי השמירה של כתבי הקודש. במטרה להבטיח את האינטרסים של כתבי הקודש, לשמור על כבודם של כתבי הקודש ולהגן על המוניטין של כתבי הקודש, הם הרחיקו לכת עד כדי כך שתלו את ישוע הרחום על הצלב. הם עשו זאת אך ורק למען ההגנה על כתבי הקודש, ולמען השמירה על מעמדה של כל מילה ומילה שבכתבי הקודש בלבבותיהם של בני האדם. זאת הסיבה שהם העדיפו לזנוח את עתידם ואת קורבן החטאת כדי לדון את ישוע, שלא ציית לדוקטרינה של כתבי הקודש, למוות…

7/12/2019

58. ישנם אנשים שלומדים על שובו של ישוע אדוננו ומבססים את לימודיהם רק על הנבואות שבכתבי הקודש, מבלי לנסות להקשיב לקולו של אלוהים. מהי הבעיה בנוהג הזה?

התשובה מתוך דברי אלוהים:

קודם כל, בואו לא ננסה לאמת כל משפט ומשפט. במקום זאת, בואו נתבונן באופן שבה עובדת רוח הקודש. בואו נשווה את עצמנו לאמת כדי להבין אם הנתיב שבו אנחנו צועדים עולה בקנה אחד עם עבודתה של רוח הקודש, ובואו נשתמש בעבודתה של רוח הקודש כדי לבדוק אם הנתיב הזה נכון. באשר לשאלה אם משפט כזה או אחר התגשם, אנחנו, כבני אנוש, לא צריכים להתערב בכך. מוטב שנדבר במקום זאת על עבודתה של רוח הקודש ועל העבודה החדשה ביותר שאלוהים עושה כעת. ספרי הקודש מורכבים מדברי האל שאמרו הנביאים והדברים שכתבו בני אדם שאלוהים השתמש בהם בזמנו. רק אלוהים עצמו יכול להסביר את הדברים האלה, רק רוח הקודש יכולה לחשוף את פירושם של הדברים האלה, ורק אלוהים עצמו יכול לפתוח את שבעת החותמות ואת המגילה. אתם לא אלוהים, וגם אני לא אלוהים, ולכן מי מעז להסביר את דברי האל כאוות נפשו? האם אתם מעזים להסביר את הדברים האלה? אפילו אם הנביאים ירמיהו, יוחנן ואליהו היו כאן, הם לא היו מעזים לעשות זאת, מפני שהם לא השה. רק השה יכול לפתוח את שבעת החותמות ואת המגילה, ואף אחד אחר לא יכול להסביר את דבריו…

7/11/2019

57. מהו בדיוק הקשר שבין עבודתו של אלוהים לבין כתבי הקודש? מה קדם למה – עבודתו של אלוהים או כתבי הקודש?

דברי אלוהים רלוונטיים:

שהם אינם אלא תיעוד היסטורי של עבודתו של אלוהים ועדות על שני השלבים הקודמים בעבודתו של אלוהים. הם לא מספקים הסבר על המטרות שמנחות את עבודתו של אלוהים. כל מי שקרא את כתבי הקודש יודע שהם מתעדים את שני השלבים בעבודתו של אלוהים במהלך עידן החוק ועידן החסד. התנ"ך מעלה על הכתב את תולדות עם ישראל ואת תולדות עבודתו של יהוה מהבריאה ועד סוף עידן החוק. הברית החדשה מתעדת את עבודתו של ישוע על פני האדמה בארבעת ספרי הבשורה, וכן את העבודה של פאולוס. האין זה תיעוד היסטורי? ...אם תקראו את כתבי הקודש, תוכלו לכל היותר להבין מעט מההיסטוריה של עם ישראל, ללמוד על חייהם של אברהם, דוד ומשה, תגלו כמה הם יראו את יהוה, תגלו עד כמה יהוה שרף את מי שהתנגד לו, ואיך הוא דיבר אל בני האדם בעידן ההוא. אתם רק תגלו דברים על עבודתו של אלוהים בעבר. התיעוד בכתבי הקודש מפרט כיצד בני ישראל הקדומים יראו את אלוהים וחיו תחת הכוונתו של יהוה. משום שבני ישראל היו עמו הנבחר של אלוהים, אפשר לזהות בתנ"ך את נאמנותם של כל בני ישראל ליהוה; אפשר לראות שיהוה דאג לכל בני האדם ששמעו לו ובירך אותם; אפשר להבין שכאשר אלוהים עבד בעם ישראל, הוא היה רחום וחסוד, ובער בלהבות מאכלות; שכל בני ישראל, מהעלובים שבהם ועד החזקים ביותר, יראו את יהוה, ושמשום כך, אלוהים בירך את הארץ כולה. כאלה הן תולדות ישראל המתועדות בתנ"ך.

מתוך 'לגבי כתבי הקודש (4)' ב'הדבר מופיע בבשר'