菜單

7/12/2019

58. ישנם אנשים שלומדים על שובו של ישוע אדוננו ומבססים את לימודיהם רק על הנבואות שבכתבי הקודש, מבלי לנסות להקשיב לקולו של אלוהים. מהי הבעיה בנוהג הזה?

התשובה מתוך דברי אלוהים:

קודם כל, בואו לא ננסה לאמת כל משפט ומשפט. במקום זאת, בואו נתבונן באופן שבה עובדת רוח הקודש. בואו נשווה את עצמנו לאמת כדי להבין אם הנתיב שבו אנחנו צועדים עולה בקנה אחד עם עבודתה של רוח הקודש, ובואו נשתמש בעבודתה של רוח הקודש כדי לבדוק אם הנתיב הזה נכון. באשר לשאלה אם משפט כזה או אחר התגשם, אנחנו, כבני אנוש, לא צריכים להתערב בכך. מוטב שנדבר במקום זאת על עבודתה של רוח הקודש ועל העבודה החדשה ביותר שאלוהים עושה כעת. ספרי הקודש מורכבים מדברי האל שאמרו הנביאים והדברים שכתבו בני אדם שאלוהים השתמש בהם בזמנו. רק אלוהים עצמו יכול להסביר את הדברים האלה, רק רוח הקודש יכולה לחשוף את פירושם של הדברים האלה, ורק אלוהים עצמו יכול לפתוח את שבעת החותמות ואת המגילה. אתם לא אלוהים, וגם אני לא אלוהים, ולכן מי מעז להסביר את דברי האל כאוות נפשו? האם אתם מעזים להסביר את הדברים האלה? אפילו אם הנביאים ירמיהו, יוחנן ואליהו היו כאן, הם לא היו מעזים לעשות זאת, מפני שהם לא השה. רק השה יכול לפתוח את שבעת החותמות ואת המגילה, ואף אחד אחר לא יכול להסביר את דבריו…

…אחרית הימים אינה אלא אחרית הימים ואינה אלא עידן המלכות, שלא מייצגים את עידן החסד או את עידן החוק. אחרית הימים היא רק הזמן שבו כל העבודה של תוכנית הניהול בת ששת אלפי השנים נחשפת בפניכם. זו חשיפת התעלומה. אף אדם לא יכול לחשוף תעלומה כזו. גם אם האדם מבין היטב את ספרי הקודש, הם נותרים מילים בלבד, משום שהאדם לא מבין את מהותם של ספרי הקודש. כשהאדם קורא בספרי הקודש, הוא אולי זוכה באמיתות מסוימות, מסביר מילים מסוימות או מנתח פסוקים וציטוטים מפורסמים. אולם הוא לעולם לא יוכל לחלץ את המשמעות שהמילים האלה מכילות, משום שהאדם רואה רק מילים מתות ולא את התרחשות עבודתם של יהוה וישוע – האדם לא מסוגל לפתור את התעלומה של העבודה הזו. לפיכך, התעלומה של תוכנית הניהול בת ששת אלפי השנים היא התעלומה הגדולה ביותר, הנסתרת ביותר, והאדם כלל לא מסוגל להעלות אותה על דעתו. איש לא יכול להבין ישירות את רצונו של אלוהים, אלא אם הוא עצמו מסביר ונפתח בפני האדם. אחרת, אלה יישארו תמיד חידות עבור האדם ותעלומות חתומות לעולמים. אל תתייחסו לאנשי העולם הדתי. אילולא הסברתי לכם זאת היום, גם אתם לא הייתם מסוגלים להבין זאת. העבודה הזו בת ששת אלפי השנים היא מסתורית יותר מכל הנבואות של הנביאים. זו התעלומה הגדולה ביותר מאז הבריאה, ואף נביא מהעבר מעולם לא הצליח להעלות אותה על דעתו, מכיוון שהתעלומה הזו נפתרת רק בעידן האחרון, ומשום שהיא טרם נחשפה בעבר. אם תבינו את התעלומה הזו ותהיו מסוגלים לקבל אותה במלואה, התעלומה הזו תכבוש את כל בני האדם הדתיים האלה. רק זה החזון הגדול ביותר שהאדם כמה יותר מכל להבין, אך אשר הכי לא ברור לו.
מתוך 'תעלומת ההתגלמות (4)' ב'הדבר מופיע בבשר'


היהודים בימים ההם קראו כולם בתנ"ך וידעו על נבואתו של ישעיהו שייוולד בן זכר באבוס. אם כן, מדוע הם בכל זאת רדפו את ישוע? האין זה משום אופיים המרדני ובורותם ביחס לעבודתה של רוח הקודש? בימים ההם, הפרושים האמינו שעבודתו של ישוע לא דומה למה שהם יודעים על הבן הזכר מהנבואה. האדם כיום דוחה את אלוהים מפני שעבודתו של אלוהים בהתגלמותו לא תואמת את כתבי הקודש. מהות מרדנותם נגד אלוהים זהה, הלא כן? האם תוכלו להיות בני אדם כאלה שמקבלים ללא עוררין את כל עבודתה של רוח הקודש? אם זוהי עבודתה של רוח הקודש, זה "הזרם" הנכון. עליכם לקבל אותה ללא שום סייג, ולא לקבל רק חלק מהדברים בבררנות. אם תזכו לידע מסוים מאלוהים ותנקטו זהירות מסוימת נגדו, האין זו פעולה לא ראויה? מה שעליכם לעשות הוא לקבל כל עבודה, ללא צורך בביסוס נוסף מתוך כתבי הקודש, כל עוד היא עבודתה של רוח הקודש, מפני שאתם מאמינים באלוהים כדי להיות חסידיו ולא כדי לחקור אותו. אסור לכם לחפש הוכחות נוספות בנוגע אליי כדי להוכיח שאני אלוהיכם. במקום זאת, עליכם להכריע אם אני מועיל לכם – זה העיקר. גם אם גיליתם הוכחות רבות בכתבי הקודש שלא ניתנות להפרכה, הדבר לא יכול לגמרי להביא אתכם אל פניי. אתם בני אדם שחיים בגבולות כתבי הקודש ולא בפניי…על אף שכתבי הקודש ניבאו שייוולד בן זכר, איש לא הצליח להבין במי הנבואה תתגשם, מפני שהאדם לא הכיר את עבודתו של אלוהים, וזה מה שגרם לפרושים להתנגד לישוע. יש כאלה שיודעים שעבודתי היא לטובת האדם אך ממשיכים להאמין שישוע ואני הם שתי הוויות נפרדות שלא יכולות להתקיים בכפיפה אחת. בזמנו, ישוע רק נשא סדרה של דרשות בפני תלמידיו בעידן החסד. לדוגמה, הוא הסביר כיצד יש לנהוג, כיצד יש להתאסף יחד, כיצד יש לבקש דברים בתפילה, כיצד יש להתייחס לזולת, וכן הלאה. העבודה שהוא ביצע הייתה עבודת עידן החסד, והוא הסביר רק כיצד על תלמידיו וחסידיו לנהוג. הוא עשה רק את עבודת עידן החסד ולא את עבודת אחרית הימים. כשיהוה קבע את חוקי התנ"ך בעידן החוק, מדוע הוא לא עשה אז את עבודת עידן החסד? מדוע הוא לא הבהיר מראש את עבודת עידן החסד? האם הדבר לא היה מועיל לקבלה מצד האדם? הוא רק ניבא שייוולד בן זכר ויעלה לגדולה, אך הוא לא ביצע מראש את עבודת עידן החסד. לעבודתו של אלוהים בכל עידן יש גבולות ברורים – הוא עושה רק את עבודת העידן הנוכחי והוא לעולם לא מבצע מראש את שלב העבודה הבא. רק כך עבודתו המייצגת של כל עידן יכולה לבוא לקדמת הבמה. ישוע רק דיבר על האותות של אחרית הימים, ורק אמר כיצד להיות סבלני וכיצד לזכות בישועה, כיצד להכות על חטא ולהתוודות, וכן כיצד לשאת את הצלב ולשאת סבל. הוא מעולם לא דיבר על הדברים שעל האדם להיווכח בהם באחרית הימים, והוא מעולם לא אמר כיצד לשאוף להשביע את רצונו של אלוהים. מכיוון שכך, תהיה זו טעות לחפש בכתבי הקודש אחר עבודתו של אלוהים באחרית הימים, הלא כן? במה תוכלו להבחין רק מאחיזת כתבי הקודש בידיכם? בין שמדובר בפרשן של כתבי הקודש או במטיף, מי יכול לחזות מראש את העבודה של היום?

מתוך 'איך ייתכן שאדם שהגדיר את אלוהים בתפיסותיו יקבל את הגילויים של אלוהים?' ב'הדבר מופיע בבשר'


דבר מהדברים שהוא עשה לא היה לפי חוקי התנ"ך והוא לא בא לעבוד כדי להגשים את דברי הנביאים. שום שלב בעבודתו של אלוהים לא נועד במפורש להגשים את נבואותיהם של הנביאים הקדומים, ואלוהים לא בא כדי לציית לדוקטרינה או לממש בכוונה תחילה את נבואותיהם של הנביאים הקדומים. אולם פעולותיו לא הפרו את נבואותיהם של הנביאים הקדומים, ולא הפריעו לעבודה שהוא עשה קודם לכן. הדגש בעבודתו לא היה ציות לדוקטרינה כלשהי אלא עשיית העבודה שהיה עליו לעשות בעצמו. הוא לא היה נביא או חוזה, אלא איש מעשה שבא כדי לעשות את העבודה שהוא אמור לעשות, לפתוח את התקופה החדשה שלו ולבצע את עבודתו החדשה. מובן שכאשר ישוע בא לעשות את עבודתו, הוא גם הגשים רבים מן הדברים שאמרו הנביאים הקדומים שבתנ"ך. כך גם העבודה של היום הגשימה את נבואותיהם של נביאים קדומים מן התנ"ך. העניין הוא שאני לא מציית ל"ספר העיון הישן והמצהיב" הזה, זה הכל. זאת מכיוון שיש עוד עבודה שעליי לעשות, שיש עוד דברים שעליי לומר לכם. העבודה והדברים האלה חשובים הרבה יותר מהסברת פסוקים מכתבי הקודש, מפני שלעבודה כזו אין משמעות רבה או ערך רב עבורכם, והיא לא יכולה לעזור לכם או לשנות אתכם. בכוונתי לעשות עבודה חדשה לא למען הגשמת פסוק כלשהו מכתבי הקודש. אם אלוהים ירד אל פני האדמה רק כדי להגשים את דברי הנביאים הקדומים מהתנ"ך, מי אדיר יותר, אלוהים בהתגלמותו או אותם נביאים קדומים? אחרי הכל, האם הנביאים אחראים על אלוהים או שאלוהים אחראי על הנביאים? כיצד תסבירו את הדברים האלה?
מתוך 'בנוגע לתארים וזהות' ב'הדבר מופיע בבשר'

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה