菜單

5/22/2018

נס באסון | בעזרת האל



נס באסון | סרטון בשורה | בעזרת האל


אנשים לעתים אומרים ש"סופות מתהוות ללא אזהרה, ופורענויות מתרחשות בן לילה". בעידן הנוכחי שבו המדע, התחבורה המודרנית ועושר חומרי מתפשטים במהירות, האסונות שמתרחשים סביבנו מתרבים מיום ליום. כשאנחנו פותחים עיתון או מדליקים טלוויזיה, אנו נתקלים בעיקר במלחמות, רעידות אדמה, גלי צונאמי, הוריקנים, שריפות, הצפות, התרסקויות מטוסים, אסונות כרייה, תסיסות חברתיות, קונפליקטים אלימים, התקפות טרור וכדומה. אנו נתקלים אך ורק באסונות טבעיים ובאסונות מעשה ידי אדם. תכיפותם של אסונות אלו הולכת וגדלה, וכך גם עוצמתם. התגעשות זו של אסונות מלווה בסבל, איבה, נכויות ומוות. פורענויות מתרחשות סביבנו כל הזמן, ומדגישות כמה החיים קצרים ושבריריים. אין לנו דרך לחזות באילו אסונות ניתקל בעתיד. יתרה מזאת, איננו יודעים באיזו דרך פעולה עלינו לנקוט. בתור חלק מהאנושות, מה עלינו לעשות כדי להיחלץ מהאסונות הללו? תוכנית זו תגלה לכם את התשובה. אתם תגלו מהי הדרך היחידה לזכות בהגנתו של אלוהים ולשרוד את האסונות העומדים להתרחש.

עוד
כנסיית האל הכול יכול - הבשורה של ממלכת השמים
ענף זית של אחרית הימים - הברק ממזרח
הממתין לשובו של ישוע האדון


5/20/2018

האמירה העשרים ושש

אחרית הימים, אלוהים, המשיח, עדות, קול אלוהים

כנסיית האל הכול יכול | קול של אלוהים | האמירה העשרים ושש

מי ציית בביתי? מי קם על רגליו למעני? מי סבל בשמי? מי נדר נדר בפניי? מי היה חסיד שלי עד היום אך לא הפך לאדיש? מדוע כל בני האנוש קרים ונוקשים? מדוע האנושות נטשה אותי? מדוע האנושות מאסה בי? מדוע אין חמימות בעולם האנושי? כשהייתי בצִיון, טעמתי מהחמימות שבשמיים, וכשהייתי בציון נהניתי מהברכה שבשמיים. שוב, חייתי בקרב בני האדם, טעמתי את המרירות שבעולם האנושי, ראיתי במו עיניי את כל המצבים השונים הקיימים בקרב בני האדם. בהיסח הדעת, האדם השתנה לצד השינויים שלי, ורק כך הוא הגיע עד היום. אני לא דורש שהאדם יהיה מסוגל לעשות כל דבר למעני, ואני לא דורש שהוא ישקיע מאמץ מיוחד עבורי. אני רק רוצה שהוא יהיה מסוגל לקבל את תוכניתי, ושהוא לא ימרה את פי או להפוך לאות קלון שלי, ושיישא עליי עדות חוצבת להבות. בין בני האדם, היו כאלה שנשאו עליי עדות טובה והיללו את שמי, אבל איך ייתכן שהנוהגים של האדם והתנהלותו של האדם יוכלו לְרַצות את לבי? איך ייתכן שהוא לעמוד בייחוליי ויגשים את רצוני? כל ההרים והמים שעל פני האדמה, והפרחים, העשב והעצים על פני האדמה הם כולם דוגמאות למעשי ידיי, והם כולם קיימים למען שמי. אולם מדוע האדם לא יכול לעמוד באמות המידה שאני מציב? האם ייתכן שהדבר נובע מעליבותו המתועבת? האם ייתכן שהדבר נגרם מכך שרוממתי אותו? האם ייתכן שאני אכזרי מדי אליו? מדוע האדם תמיד מפחד מדרישותיי? מבין ההמונים שבמלכות כיום, מדוע אתם רק מקשיבים לקולי, אך אינכם רוצים לראות את פניי? מדוע אתם רק מביטים בדבריי מבלי לנסות להתאים אותם לרוחי? מדוע אתם מפרידים אותי לשמיים שמעל ולארץ שמתחת? האם ייתכן שכאשר אני בארץ אני שונה מכפי שאני בשמיים? האם ייתכן שכאשר אני בשמיים אני לא יכול לרדת אל הארץ? האם ייתכן שכאשר אני בארץ אני לא ראוי לעלות לשמיים? נדמה שכאשר אני בארץ, אני יצור נחות, וכשאני בשמיים, אני ישות מרוממת, ושבין השמיים והארץ יש תהום שאי-אפשר לגשר עליה. אולם בעולמם של בני האדם, נדמה שהם לא יודעים דבר על מקורותיהם של הדברים האלה, אך שהם היו מנוגדים לי מאז ומתמיד, כאילו לדבריי יש רק קול ואין להם משמעות. כל בני האדם מתאמצים להבין את דבריי, מקיימים חקירות משל עצמם בחיפוש אחר חזותי החיצונית, אבל כולן נכשלות ולא נושאות פרי, ודבריי מכים אותן ארצה אחת ולתמיד.

5/19/2018

האל חזר עם ניצחון בידיו




I
האל עצמו, מתמודד עם העולם, דמותו הופיעה במזרח.
מי יעז לא לכרוע ולעבוד את האל?
מי יעז לא לקרוא לו אל אמת?
מי יעזו לא להעריצו עם יראת כבוד בליבם?
מי יעז לא לשבח ולצהול?
אנשי האל שומעים את קולו.
הו, ציון! צְהלי וזמרי. האל חזר עם ניצחון בידיו!
על כולם להיעמד בשורה, ברואי כדור הארץ עִמְדוּ דום!

5/17/2018

דקלומי דבר האלוהים | עידן המלכות הוא עידן הדבר



קטע קריאה מדברי האל הכול יכול 'עידן המלכות הוא עידן הדבר' (קטע)


האל הכול יכול אומר,"בעידן המלכות, אלוהים משתמש בדברו כדי לפתוח בעידן חדש, לשנות את אופן עבודתו, ולבצע את העבודה המיועדת לעידן כולו. זה העיקרון שלפיו אלוהים עובד בעידן הדבר. הוא הפך לבשר ודם כדי לדבר מתוך נקודות מבט שונות, וכדי לאפשר לאדם לראות באמת את אלוהים, שהוא הדבר המופיע בבשר, ואת חוכמתו ומופלאותו. העבודה הזאת נעשית כדי להגשים טוב יותר את המטרות, שהן כיבוש האדם, הפיכת האדם למושלם וסילוק האדם. זה העיקרון שלפיו אלוהים עובד בעידן הדבר."

5/16/2018

הבנת אלוהים בהתגלמותו | תעלומת האלוהיות: סרט ההמשך



לין בו'אן הוא דרשן זקן שמאמין באלוהים מזה עשרות שנים. מאז שקיבל את האל הכול יכול, המשיח של אחרית הימים, הוא הורשע, הוקע ונודה מהקהילה הדתית על ידי הכמרים והבכירים, כוחות צוררי המשיח. אך למרות שלין בו'אן הותקף, הורשע והופלל, הוא לא הגיב בפחד ולא נסוג. אדרבא, אמונתו הפכה לנחושה מתמיד, ובסופו של דבר הוא הבין שהכמרים והבכירים בעולם הדתי רק מזייפים חזות הגונה ומוסרית. בתוך כך גם נודע לו שרק המשיח הוא האמת, הדרך והחיים, ושרק המשיח יכול להושיע את בני האדם, לטהרם ולהביאם לידי שלמות. בשל כך הוא נעשה נחוש בדעתו ללכת בעקבות המשיח, להעיד עליו ולעשות את המרב כדי לבקש את האמת ולנסות לשנות את טבעו מן היסוד, וזאת במטרה שיוכל להפוך לעד אמיתי לאלוהים. כאשר המפלגה הקומוניסטית הסינית גילתה שלין בו'אן השתחרר מהכלא ולא השתנה, שהוא לא זנח את אמונתו כלל, שהוא אף מאמין בברק ממזרח, ושהוא הולך לכל מקום כדי להעיד על כך שישוע חזר ושהוא האל הכול יכול, היא הכניסה את שמו לרשימת המבוקשים וחיפשה אחריו כדי לעצרו. לין בו'אן נאלץ לעזוב את משפחתו, ובכל מקום שבו הוא העיד על עבודתו של האל הכול יכול באחרית הימים, הוא הצליח להוביל מאמינים רבים כנים ונעימי ההליכות אל מחנהו של אלוהים. סרט זה מספר את הסיפור האמיתי של לין בו'אן שהפיץ את הבשורה והעיד למען אלוהים.

5/14/2018

שיקום חייו הרגילים של האדם והובלתו אל יעד נפלא

אלוהים, יעד, המשיח, גורל, אחרית הימים

האדם מבין מעט את העבודה הנוכחית ואת העבודה העתידית, אך הוא לא מבין את היעד שהאנושות תבוא אליו. כברוא, על האדם למלא את חובתו של ברוא: על האדם להיות חסיד של אלוהים בכל אשר אלוהים עושה, ועליכם לפעול בכל דרך שאצווה עליכם. אתם לא יכולים לערוך סידורים בעצמכם, ואתם לא מסוגלים לשלוט בעצמכם – הכל צריך להיות נתון לחסדו של אלוהים, וידיו הן ששולטות בכל. אילו עבודתו של אלוהים הייתה מראש מספקת לאדם מטרה ויעד סופי ונפלא, ואילו אלוהים היה משתמש בכך כדי לשבות את לבו של האדם ולגרום לו להיות חסיד שלו – אם אלוהים היה חותם הסכם עם האדם – הרי שלא היה זה כיבוש ולא הכנת חיי האדם. אילו אלוהים היה משתמש במטרה כדי לשלוט באדם ולזכות בלבו, הרי שאלוהים לא היה הופך את האדם למושלם, ולא היה מסוגל לזכות באדם, אלא שהוא היה משתמש ביעד שלו כדי לשלוט בו. אין דבר שחשוב לאדם יותר מאשר יעדו הסופי והשאלה אם יש דבר טוב שאפשר לקוות לו. אילו קיבל האדם תקווה יפה במהלך עבודת הכיבוש, ואילו קיבל האדם יעד הולם שאליו ישאף לפני עבודת הכיבוש, לא זו בלבד שכיבוש האדם לא היה משיג את ההשפעה הרצויה, אלא שהדבר היה גם משנה את השפעת עבודת הכיבוש. כלומר, עבודת הכיבוש משיגה את התוצאה הרצויה באמצעות סילוק גורלו וסיכוייו העתידיים של האדם, שיפוט האדם על טבעו המרדני והמטת ייסורים על האדם. היא לא משיגה את השפעתה באמצעות חתימת הסכם עם האדם, כלומר על-ידי הענקת ברכות וחסד לאדם, אלא על-ידי חשיפת נאמנותו של האדם באמצעות גזלת חירותו וסילוק סיכוייו העתידיים. זוהי מהותה של עבודת הכיבוש. אילו ניתנה לאדם תקווה נהדרת מלכתחילה, ועבודת הייסור והשיפוט הייתה נעשית לאחר מכן, האדם היה מקבל על עצמו את הייסורים ואת השיפוט על סמך העובדה שיש לו סיכויים עתידיים, ובסופו של דבר, הברואים לא היו נשמעים לבורא ללא תנאים ולא היו עובדים אותו ללא תנאים. במצב כזה, היה מתקיים רק ציות עיוור, מתוך בורות, או שהאדם היה מציב לאלוהים דרישות מתוך עיוורון, ולכן לא ניתן היה לכבוש את לב האדם באופן מלא. כתוצאה מכך, אין בכוחה של עבודת כיבוש כזו להביא לכך שאלוהים יזכה באדם ולכך שהאדם יעיד על אלוהים. ברואים כאלה לא יוכלו למלא את חובתם ורק ינסו להתמקח עם אלוהים – זה לא יהיה כיבוש, אלא רחמים וברכה. הבעיה הגדולה ביותר עם האדם היא שהוא חושב אך ורק על גורלו וסיכוייו העתידיים, שהוא סוגד אליהם כאלילים. האדם עוסק בחיפוש אחר אלוהים לשם גורלו וסיכוייו העתידיים – הוא לא עובד את אלוהים משום אהבתו כלפי אלוהים. על כן, במהלך כיבוש האדם, יש לסלק את אנוכיותו של האדם, את חמדנותו ואת המחסומים הגדולים ביותר הניצבים בפני עבודתו את אלוהים. כך ניתן יהיה להשיג את ההשפעות הרצויות של כיבוש האדם. כתוצאה מכך, בכיבוש המוקדם ביותר של האדם, יש לטהרו תחילה משאיפותיו המופלגות ומחולשותיו החמורות ביותר, ובכך לחשוף את אהבתו של האדם לאלוהים ולשנות את הכרתו את החיים האנושיים, את השקפתו על אלוהים ואת משמעות קיומו. כך מטוהרת אהבתו של האדם כלפי אלוהים ולבו נכבש. אולם בגישתו של אלוהים כלפי כל ברואיו, הוא לא כובש לשם כיבוש בלבד. במקום זאת, אלוהים כובש כדי לזכות באדם למען כבודו של אלוהים, וכדי להשיב את דמותו המוקדמת ביותר והמקורית של האדם. אילו אלוהים היה כובש אך ורק כדי לכבוש, הייתה אובדת בכך חשיבותה של עבודת הכיבוש. כלומר, אם אלוהים היה מנער את חוצנו מהאדם לאחר שהוא כבש אותו, ונעשה אדיש לחייו ולמותו, זה לא היה ניהול האנושות, וכיבוש האדם לא היה למען ישועתו. לב לבה של עבודת הישועה היא אך ורק לזכות באדם לאחר כיבושו, ולהביאו בסופו של דבר אל יעד נפלא. רק בכך ניתן להשיג את המטרה, שהיא ישועת האדם. במילים אחרות, הציפיות היחידות שמקומן בלבם של כל הברואים הן שהאדם יגיע ליעד יפהפה ויבוא אל המנוחה, וזו העבודה שעל הבורא לעשות. אילו האדם היה עושה את העבודה הזו, היא הייתה מוגבלת מדי: היא הייתה מקדמת את האדם במידת מה, אך היא לא הייתה מסוגלת להביא אותו אל יעדו הנצחי. האדם לא מסוגל לקבוע את גורל האדם, והוא אף לא מסוגל להבטיח את סיכוייו ויעדו העתידיים של האדם. עם זאת, העבודה שאלוהים עושה היא שונה. היות שהוא ברא את האדם, אלוהים מנהיג אותו. היות שהוא מושיע את האדם, אלוהים יושיע אותו כליל ויזכה בו באופן מלא. היות שהוא מנהיג את האדם, אלוהים יביא אותו אל היעד הראוי לו. היות שהוא ברא את האדם ושהוא מנהל אותו, על אלוהים לשאת באחריות לגורלו ולסיכוייו העתידיים של האדם. זו העבודה שעושה הבורא. על אף שעבודת הכיבוש מוגשמת על-ידי טיהור האדם מסיכוייו העתידיים, בסופו של דבר יש להביא את האדם אל היעד הראוי לו, שאותו אלוהים הכין עבורו. הסיבה לכך שיש לאדם יעד ושגורלו מובטח היא בדיוק העובדה שאלוהים מכין אותו. כאן, היעד הראוי שבו מדובר אינו תקוותיו וסיכוייו של האדם שמהם הוא טוהר בימים עברו – יש הבדל בין השניים. הדברים שהאדם מקווה להם ועוסק בהם הם הכמיהות שלו בעיסוקו ברצונות הראוותניים של הבשר והדם ולא יעדו של האדם. לעומת זאת, הדברים שאלוהים הכין עבור האדם הם הברכות וההבטחות שהאדם מקבל לאחר שהוא מטוהר, שאותן הכין אלוהים לאדם לאחר בריאת העולם. הן לא נגועות בבחירותיו, השקפותיו, דמיונו או בשרו ודמו של האדם. היעד הזה לא הוכן עבור אדם מסוים – זהו מקום המנוחה המיועד לכלל האנושות, ולפיכך, זהו היעד הראוי ביותר עבור האנושות.

5/13/2018

מזמור דברי אלוהים | איך לחפש את עקבותיו של אלוהים



I
משום שאנו מחפשים את עקבותיו של אלוהים,
חייבים אנו לחפש את רצונו, לחפש את מילותיו ואת אמירותיו,
לחפש את מילותיו ואת אמירותיו.
כי היכן שנשמעות מילותיו החדשות, שם נשמע קולו של אלוהים.
היכן שנראים עקבותיו של אלוהים, שם מעשיו, שם מעשיו.
היכן שנראה ביטויו של אלוהים, שם הופעתו של אלוהים.
ובהופעתו של אלוהים, שם האמת, הדרך ,החיים.