菜單

3/04/2019

3. כיצד עבודת המשפט של אלוהים במהלך אחרית הימים מטהרת ומושיעה את האנושות?

3. כיצד עבודת המשפט של אלוהים במהלך אחרית הימים מטהרת ומושיעה את האנושות?

פסוקים מכתבי הקודש, להתייחסות:

"ואם מישהו שומע את דבריי ולא מאמין בהם, אני לא שופט אותו, משום שלא באתי לשפוט את העולם, אלא להושיע את העולם. מי שדוחה אותי ולא מקבל את דבריי, יש מי שישפוט אותו. הדבר שאני אמרתי הוא שישפוט אותו ביום האחרון" (יוחנן י"ב 47-48).

"יש לי עוד דברים רבים להגיד לכם, אך אתם לא יכולים לשאת אותם כעת. ואולם לאחר שהוא, שהוא רוח האמת, יבוא, הוא ידריך אתכם אל האמת כולה, משום שהוא לא ידבר מעצמו, אלא יגיד את מה שהוא ישמע, והוא יראה לכם את הבאות" (יוחנן ט"ז 12-13).

3/03/2019

2. מה ההבדל בין עבודתם של בני האדם שאלוהים משתמש בהם ועבודתם של מנהיגי דת?


2. מה ההבדל בין עבודתם של בני האדם שאלוהים משתמש בהם ועבודתם של מנהיגי דת?

פסוקים מכתבי הקודש, להתייחסות:

"ויאמר, שמעו נא דברי... לא כן, עבדי משה:  בכל-ביתי, נאמן הוא" (במדבר י"ב 6-7).

"הוי רעי ישראל אשר היו רעים אותם - הלוא הצאן, ירעו הרעים. את החלב תאכלו ואת הצמר תלבשו, הבריאה תזבחו; הצאן, לא תרעו. את הנחלות לא חזקתם ואת החולה לא רפאתם, ולנשברת לא חבשתם, ואת הנדחת לא השבתם, ואת האבדת לא בקשתם; ובחזקה רדיתם אתם, ובפרך. ותפוצינה, מבלי רעה; ותהיינה לאכלה לכל חית השדה, ותפוצינה. ישגו צאני בכל ההרים, ועל כל גבעה רמה; ועל כל פני הארץ נפצו צאני, ואין דורש ואין מבקש" (יחזקאל ל"ד 2-6).

3/02/2019

1. מה ההבדל המהותי בין עבודתו של אלוהים ועבודת של האדם?


1. מה ההבדל המהותי בין עבודתו של אלוהים ועבודת של האדם?

דברי אלוהים רלוונטיים:

עבודתו של אלוהים עצמו כרוכה בעבודתה של האנושות כולה, והיא גם מייצגת את עבודתו של התקופה כולה. כלומר, עבודתו של אלוהים מייצגת את התנועה או המגמה של כל עבודתה של רוח הקודש, ואילו עבודתם של השליחים באה בעקבות עבודתו של אלוהים ואינה מובילה את התקופה או מייצגת את מגמת עבודתה של רוח הקודש בתקופה כולה. הם עושים רק את העבודה שהאדם אמור לעשות, ובכך לא נכללת כלל עבודת הניהול. עבודתו של אלוהים היא הפרויקט שבמסגרת עבודת הניהול. עבודתו של האדם היא רק חובתם של בני האדם שנעשה בהם שימוש, ואין כל קשר בינה לבין עבודת הניהול. בגלל זהויות שונות וייצוגים שונים של העבודה, למרות העובדה ששתיהן עבודתה של רוח הקודש, יש הבדלים ברורים ומהותיים בין עבודתו של אלוהים לבין עבודתו של האדם.

מתוך 'עבודת האל ועבודת האדם' ב'הדבר מופיע בבשר'

3/01/2019

3. יש להכיר בהבדלים בין דרך ההכאה על חטא בעידן החסד ודרך חיי הנצח באחרית הימים.


3. יש להכיר בהבדלים בין דרך ההכאה על חטא בעידן החסד ודרך חיי הנצח באחרית הימים.

פסוקים מכתבי הקודש, להתייחסות:

"ואם מישהו שומע את דבריי ולא מאמין בהם, אני לא שופט אותו, משום שלא באתי לשפוט את העולם, אלא להושיע את העולם. מי שדוחה אותי ולא מקבל את דבריי, יש מי שישפוט אותו. הדבר שאני אמרתי הוא שישפוט אותו ביום האחרון" (יוחנן י"ב 47-48).

"לא כל מי שאומר לי 'אדוני, אדוני' ייכנס למלכות שמיים, אלא רק מי שיעשה את רצון אבי שבשמיים" (מתי ז' 21).

2/28/2019

2. יש להבין שכל האמת שאלוהים מבטא באחרית הימים היא דרך חיי הנצח.


2. יש להבין שכל האמת שאלוהים מבטא באחרית הימים היא דרך חיי הנצח.

פסוקים מכתבי הקודש, להתייחסות:

"יש לי עוד דברים רבים להגיד לכם, אך אתם לא יכולים לשאת אותם כעת. ואולם לאחר שהוא, שהוא רוח האמת, יבוא, הוא ידריך אתכם אל האמת כולה, משום שהוא לא ידבר מעצמו, אלא יגיד את מה שהוא ישמע, והוא יראה לכם את הבאות" (יוחנן ט"ז 12-13).

"מי אשר אזן לו ישמע את אשר הרוח אמר לקהלות. המנצח לא ינזק במות השני" (חזון יוחנן ב 11).

"ויראני נחל של מים חיים, מבהיק כעין הקרח, יצא מכסא האלהים והשה. ובתוך רחוב העיר, ואל שפת הנחל מזה ומזה, עץ חיים עשה פרי שתים עשרה; כי מדי חדש בחדשו יתן את פריו, ועלה העץ לתרופת הגוים" (חזון יוחנן כ"ב 1-2).

2/27/2019

1. יש להבין שהמסר שהאדון ישוע הפיץ בעידן החסד היה רק דרך ההכאה על חטא.


1. יש להבין שהמסר שהאדון ישוע הפיץ בעידן החסד היה רק דרך ההכאה על חטא.

פסוקים מכתבי הקודש, להתייחסות:

"הכו על חטא, כי מלכות שמיים קָרבה" (מתי ד' 17).

"כי זה הוא דמי, דם הברית החדשה, הנשפך בעד רבים לסליחת חטאים" (מתי כ"ו 28).

"ואשר תקרא בשמו תשובה וסליחת החטאים בכל הגוים, החל מירושלים" (לוקס כ"ד 47).

2/26/2019

2. מה ההבדל המהותי בין זכייה בישועה וישועה?


2. מה ההבדל המהותי בין זכייה בישועה וישועה?

פסוקים מכתבי הקודש, להתייחסות:

"לא כל מי שאומר לי 'אדוני, אדוני' ייכנס למלכות שמיים, אלא רק מי שיעשה את רצון אבי שבשמיים'" (מתי ז' 21).

"...והייתם קדשים, כי קדוש אני" (ויקרא י"א 45).